پرداخت الکترونیک پاسارگاد، شرکت برتر از نظر رشد سریع

سازمان‌مدیریت‌صنعتی از سال 1377 هرساله با برگزاری رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران و فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور به رتبه‌بندی شرکت‌های بزرگ ایران می‌پردازد. بیست و ششمین دوره این جایزه دوشنبه دوم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سابقه حضور چند ساله در این جایزه توانست برای دومین سال پیاپی به‌عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران با فراهم ساختن نگاه کلان و ملی، هرساله به بررسی شاخص‌هایی چون «رشد شرکت»، «سود آوری و عملکرد»، «بهره‌وری»، «صادرات»، «نقدینگی»، «بدهی» و «بازار» می‌پردازد و با ارائه گزارش‌‌ براساس ارزیابی‌های چند مرحله‌ای، مسیر حرکت کسب و کارهای اقتصادی را شناسایی و دورنمای رونق و رکود در صنایع مختلف را مدون می‌کند.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال گذشته نیز با رشد 256.25درصد ، به فروش 24،015/4 میلیارد ریال در سال مالی 1400 رسید و با ارتقاء رتبه از 209 به 165، به‌عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در این رتبه‌بندی شناخته شد.

کسب این عنوان برای دومین سال پیاپی مؤید بهره‌مندی این شرکت از راهبری هدفمند، سرمایه انسانی متخصص و زیرساخت‌های به‌روز است و نشان از روند صعودی این شرکت دارد. این درحالی است که پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال 1402 جوایز و افتخارات دیگری نیز در حوزه‌های مدیریت مالی، مدیریت دانشی و برند محبوب کسب کرده است که هرکدام نمای جدیدی از فعالیت‌های این شرکت را به تصویر می‌کشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =