مجمع شرکت کاشف برگزار شد

در مجمع عمومی عادی سالانه، که با حضور کلیه سهامداران و نمایندگان بانک مرکزی برگزار شد، صورت‌های مالی و عملکرد شرکت کاشف تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این جلسه دکتر ماهیار که به عنوان نماینده شرکت ملی انفورماتیک ریاست مجمع را بر عهده داشت، در بیاناتی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط شرکت کاشف، بر عملیاتی کردن برنامه‌های این شرکت و توسعه آن تأکید کرد.

ایشان با اشاره به راهبرد‌های جدید گروه ملی انفورماتیک، در زمینه توسعه مبتنی بر نوآوری و تحول دیجیتال و نظارت هوشمند در صنعت بانکداری کشور، تصریح کرد: همزمان با تحولات زیست بوم فناوری‌های مالی در کشور، مقوله امنیت سایبری، تأمین و تقویت آن و مقابله با تهدید‌ها و رخداد‌های این حوزه، موضوعی مهم و راهبردی است و لذا تقویت و توسعه شرکت کاشف اجتناب ناپذیر است.
دکتر قرایی، مدیرعامل شرکت کاشف نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات و پیشرفت پروژه‌های شرکت کاشف تصریح کرد: در یکسال گذشته با تلاش و همکاری مدیران و همکاران، برنامه‌های جدیدی در راستای تحقق اهداف و انتظارات شرکت ملی انفورماتیک و بانک مرکزی در شرکت کاشف، تدوین و پیاده‌سازی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  35