صرافی ارز دیجیتال والکس، دارای جدیدترین ابزارهای معامله

در مورد صرافی ارز دیجیتال والکس چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید در نظام سرمایه‌داری کنونی یکی از بهترین و مهم‌ترین زمینه‌های سرمایه‌گذاری، خرید‌ ارزهای دیجیتالی است؟

به دلیل نابه‌سامانی‌های اخیر، وابستگی منطقه خاورمیانه به نفت، تحریم‌های متعدد و تغییر ارزش ارزهای رایج در کشورهای خاورمیانه‌ای و حاشیه خلیج فارس، اغلب سرمایه‌گذاران ترجیح داده‌اند که به خرید ارز دیجیتال روی بیاورند. با این اوصاف یافتن یک صرافی ارز دیجیتال که بتواند خدماتی مشابه با خدمات بزرگ‌ترین صرافی‌های دنیا را ارائه کند و سرمایه کاربران را از خطر بلوکه‌شدن دارایی‌هایشان محفوظ بدارد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

با‌توجه‌به اهمیت داشتن یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر، برای فراهم‌کردن آرامش سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار ارز دیجیتال، در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین صرافی‌های موجود در خاورمیانه به نام دیجیتال والکس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال والکس

والکس صرافی معتبر ارز دیجیتال در ایران است که چند سالی می‌شود در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارد؛ در واقع این صرافی جزو اولین صرافی‌های ارز دیجیتال قرار می‌گیرد و خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌کند. پشتیبانی حرفه‌ای والکس، آن را به یکی از امن‌ترین پلتفرم‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

صرافی والکس در حوزه کریپتوکارنسی حدود ۵ سال سابقه دارد؛ از همین‌رو می‌توان گفت این صرافی یکی از پیشگامان در بازار داخلی ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود. والکس همچنین از امن‌ترین صرافی‌های خاورمیانه است و امکانات زیر را به کاربران و سرمایه‌گذاران ایرانی ارائه می‌کند.

پیشرفته‌ترین امکانات برای معامله

والکس به‌عنوان یک صرافی مدرن، امکانات پیشرفته و زیادی را برای ترید سریع، دقیق و آسان فراهم کرده است. پلتفرم‌های معاملاتی این صرافی از پیشرفته‌ترین تجهیزات برخوردار بوده و به کاربران اجازه می‌دهند معاملات خود را به‌صورت بین‌المللی انجام دهند. این صرافی معتبر امکانی فراهم کرده که کاربران بتوانند حد سود و زیان خود را تعیین کنند. همچنین شما می‌توانید در این صرافی از پنل‌ گزارش سود و زیان، نمودارهای قیمتی، هشدار قیمت و امکان تحلیل دارایی‌ها بهره‌مند شوید.

امکانات نامبرده صرافی ارز دیجیتال والکس را به گزینه‌ای قابل رقابت با دیگر صرافی‌های معتبر دنیا تبدیل کرده است، البته که تمامی امکانات معرفی‌شده توسط صرافی‌های بزرگ دنیا ارائه می‌شوند؛ اما وجه تمایز صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس با آن‌ها در ارائه تمامی این امکانات به زبان فارسی است.

حجم معاملات بالا در صرافی والکس

بهتر است برای درک بهتر این قابلیت، مطلب را با ذکر مثالی برای شما عزیزان شفاف‌سازی کنیم. تصور کنید که برای خرید یا فروش طلا به بازار طلافروشان مراجعه کرده‌اید؛ اما هیچ یک از آنان برای معامله با شما تمایلی نشان نمی‌دهند. در این صورت شما می‌توانید نتیجه بگیرید که درحال‌حاضر بازار با عدم نقدشوندگی روبه‌رو است. با‌توجه‌به این توضیحات تصور کنید که فردی به شما می‌گوید بازاری وجود دارد که در آن بازار بیشتر از یک میلیون طلافروش وجود داشته و شما به محض مراجعه به این بازار می‌توانید با یک فروشنده یا خریدار طلا مواجه شوید.

با این اوصاف زمانی که منظور از بازار، بازار ارزهای دیجیتالی باشد، ما می‌توانیم صرافی والکس را به‌عنوان بازار یک میلیون نفری به شما معرفی کنیم. زمانی اهمیت تعداد کاربران موجود در صرافی ارز دیجیتال والکس مشخص می‌شود که شما بدانید در بازار ارزهای دیجیتال حتی ثانیه‌ها هم ارزشمند بوده و بهتر است که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، معامله خود را انجام دهید. تفاوتی ندارد که تصمیم گرفته‌اید چه شکلی از دارایی‌های خود را به‌فروش برسانید یا چه شکلی از دارایی‌های موجود را خریداری کنید، به‌هرحال در این صرافی امن افراد زیادی آماده معامله با شما هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن معامله را با شما انجام می‌دهند.

زمانی که از عمق بازار صرافی صحبت می‌کنیم و ادعا داریم که بیشتر از ۱ میلیون معامله‌گر در والکس مشغول به کار هستند، در واقع می‌خواهیم نقدشوندگی بالا و امکان انجام معاملاتی روان در این صرافی را به شما نشان دهیم.

برخورداری از کیف پول‌های اختصاصی

همانطور که می‌دانید برای نگهداری از ارزهای دیجیتالی به کیف پول ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت. کیف پول‌های ارز دیجیتال در دو نوع کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارند. کیف پول‌های نرم‌افزاری آنلاین بوده و کاربران می‌توانند از طریق اینترنت به‌ آن‌ها دسترسی داشته باشند. امکان هک‌شدن این نوع از کیف پول‌ها وجود دارد؛ این در حالی است که کیف پول‌های سخت‌افزاری ایمن‌تر هستند و امکان هک‌شدن آن‌ها بسیار کم است. مادامی‌ که شما کیف پول‌های سخت‌افزاری را به سیستم متصل نکنید، امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد؛ از همین‌رو ایمن‌تر هستند.

صرافی ارز دیجیتال والکس از کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری برای نگهداری از دارایی‌های شما استفاده می‌کند؛ از همین‌رو هیچ کاربر دیگری توانایی دسترسی به‌ آن‌ها را نخواهند داشت. از‌آنجایی‌که والکس یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و ایمن است، برای حفظ امنیت دارایی‌های شما، تمامی اقدامات امنیتی را انجام داده و شما می‌توانید با خیالی آسوده دارایی‌های خود را در کیف پول‌های اختصاصی آن نگهداری کنید.

برخورداری از مدرن‌ترین سپرهای امنیتی 

صرافی مدرن والکس از جدید‌ترین استراتژی‌ها و سپرهای امنیتی برخوردار است. تمامی سپرهای امنیتی این صرافی با‌توجه‌به گفته اعضای آن، برای حفظ امنیت دارایی کاربران راه‌اندازی شده‌اند. از جمله استراتژی‌هایی که این صرافی برای حفظ امنیت دارایی کاربران مورد استفاده قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ذخیره دارایی‌های کاربران در کیف پول‌های سخت‌افزاری

  • تایید هویت دو مرحله‌ای

  • استفاده از دیواره‌های فایر چند لایه

  • اطلاعات به‌صورت مداوم بک‌آپ‌گیری می‌شوند

  • رمزنگاری داده‌های هویتی و با ارزش

 امنیت بالای صرافی والکس

تنوع بالا در سبد محصولات و کوین‌ها

تنوع دارایی‌ها و کوین‌های موجود در والکس این امکان را برای کاربران فراهم کرده که بتوانند سبدی با بیشتر از ۱۲۰ رمز دیجیتالی هولد کنند؛ از همین‌رو خرید ارز دیجیتال از والکس با‌توجه‌به میزان تنوع کوین‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

از ویژگی‌هایی که والکس را به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر تبدیل کرده، پشتیبانی حرفه‌ای است. معمولا تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال از تیم پشتیبانی برخوردارند؛ اما وجه تمایز والکس با آن‌ها تعهد، حضور تمام وقت، دانش فنی و همچنین امکان برقراری ارتباط از راه‌های مختلف است. والکس گروهی از متخصصین حرفه‌ای در حوزه ارز دیجیتال را گردهم آورده تا هفت روز هفته به‌شکل ۲۴ ساعته به سوالات و مشکلات شما پاسخ دهند.

والکس یک صرافی امن فارسی زبان است

همانطور که از این مطلب دریافتید، صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از امن‌ترین صرافی‌های فارسی زبان در دنیاست و ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد. با این اوصاف اگر در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، پیشنهاد می‌کنیم به والکس مراجعه کنید. ضمن اینکه راه‌های ارتباطی با این صرافی، به صورت زیر هستند:

  • https://wallex.ir/

  • support@wallex.ir

  • 021-91002275

  • 021-91006555

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =