برگزاری نشست های تخصصی بانکی و بیمه ای در کیش اینوکس ۲۰۲۳

نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در کیش برپا می شود

نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی پانزدهم تا هجدهم آبان ماه، در جزیره کیش برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دهمین دوره کیش اینوکس 2023 در حالی از پانزدهم تا هجدهم آبان ماه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود که برپایی چندین همایش و نشست تخصصی در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله حوزه های بانکی و بیمه ای در آن پیش بینی شده است.

گفتنی است سه شنبه شانزدهم آبان ماه از ساعت 9:30 تا 11 صبح، نشست معرفی ظرفیت ها و محصولات نوین بانک صادرات ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سالن خوارزمی مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش توسط بانک صادرات ایران برگزار می شود. صنعت بیمه، چشم انداز پیش رو و تحولات، عنوان نشست دیگری است که در همین روز و از ساعت 11:15 تا 12:45 از سوی بیمه مرکزی و در سالن ملاصدرا برپا خواهد شد.

برپایی نشست کنترل ترازنامه بانک ها و محدودیت سرمایه در گردش

همچنین چشم انداز نرخ بهره، نرخ ارز و بازار سهام نشست دیگری است که شانزدهم آبان از ساعت 13 تا 14:30 توسط گروه مالی فیروزه در سالن ابن سینای این مرکز برگزار خواهد شد. دیگر نشست این روز و همین ساعت به موضوع کنترل ترازنامه بانک ها و محدودیت سرمایه در گردش اختصاص دارد که توسط  کمیته محتوایی کیش اینوکس و وزارت امور اقتصادی و دارایی، در سالن خوارزمی برپا می شود. اما در همین روز و همین ساعت سالن ابوریحان، پذیرای نشستی با عنوان ظرفیت ها و رویکردهای جدید بیمه میهن خواهد بود که توسط بیمه میهن برگزار خواهد شد.

بانکداری آینده و فرصت های سرمایه گذاری و توسعه بررسی می شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه هم نشست ها ادامه خواهد یافت که در همین راستا از ساعت 9:30 تا 11 نشست بانکداری آینده و فرصت های سرمایه گذاری و توسعه از سوی کمیته محتوایی کیش اینوکس در سالن رازی برقرار خواهد بود. در همین روز و همین ساعت نشست رونمایی از وب سرویس های اختصاصی همراه اول در حوزه بانکداری و بیمه، خدمات همراه اول در حوزه ی بانکی و پرداخت توسط همراه اول در سالن خوارزمی برپا می شود.

برگزاری نشست رویکرد های نوین در صنعت بیمه

همچنین از ساعت 11:15 تا 12:45 هفدهم آبان، سالن ابوریحان پذیرای نشست تأثیر گسترش فناوری بانکداری باز بر نحوه بهبود خدمات صنعت بیمه است که شرکت ناواکو برگزارکننده آن خواهد بود. در همین روز و از ساعت 13 تا 14:30 بانک ملی ایران، نشست قابلیت های سامانه بانکداری باز اکسیژن در سالن رازی را برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است که هفدهم آبان از ساعت 13 تا 14:30 و در سالن ملاصدرا، پژوهشکده صنعت بیمه هم نشستی را با عنوان رویکرد های نوین در صنعت بیمه برپا خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1