رفع اختلال سامانه ساتنا در بانک شهر در کوتاه ترین زمان

روابط عمومی بانک شهر با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از مشتریان و شهروندان بابت اختلال در سامانه سانتای این بانک در روز گذشته تاکید کرد که مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این اطلاعیه عنوان شده که مشکل مذکور به دلیل به روزرسانی سامانه های بانکداری متمرکز به وجود آمده بود.
متن کامل اطلاعیه روابط عمومی بانک شهر بدین شرح است:
پیرو اخبار منتشره مبنی بر اختلال در سامانه پرداخت ساتنای بانک شهر و به جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند در پی به روزرسانی سامانه های بانکداری متمرکز بانک شهر از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات فنی – که طبق برنامه ریزی قبلی در شب گذشته انجام شد – به دلیل نارسایی عملکرد پیمانکار مذکور، اختلالی مقطعی در خدمات ساتنا صادره از بانک شهر حادث شد که با پیگیری مستمر همکاران پر تلاش فناوری اطلاعات بانک شهر، مشکل شناسایی و در اسرع وقت مرتفع شد و از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه دهم آبان، روال ارائه خدمات به حالت عادی بازگشت.
بر این اساس ضمن پوزش از شهروندان و مشتریان عزیزی که این اختلال موجب نارضایتی آنها شد، به اطلاع عموم می رساند تدابیر تکمیلی به جهت جلوگیری از بروز رخدادهای مشابه و استمرار پایداری خدمات بانک شهر اتخاذ شده است.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  +    =  15