وام های ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

موسوی اظهار داشت: یکی از خدماتی که سازمان تامین‌ اجتماعی در کنار پرداخت بموقع مستمری ماهانه به بازنشستگان ارائه می‌دهد، تسهیلاتی است که برای رفع مشکلات در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد و در سال جاری، رقم این تسهیلات قرض‌الحسنه به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی از پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌ اجتماعی در این مرحله خبر داد و افزود: با احتساب این پرداختی‌ها، از ابتدای امسال در مجموع ۱۵۷ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی سراسر کشور پرداخت شده است.

موسوی با اشاره به اینکه در مرحله چهارم پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران سازمان تامین‌ اجتماعی، 40 هزار فقره وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌ اجتماعی پرداخت ‌شده است، گفت: در این مرحله ثبت‌نام این افراد که مشکل بانکی نظیر معوقه یا مسدودی حساب نداشته‌ و واجد شرایط بوده‌اند، توسط کانون‌های بازنشستگی در سامانه ثبت نهایی شده بود. این تسهیلات به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده و پیامک آن هم برای بازنشستگان ارسال شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  20  =  27