رونمایی از مدل‌های مک‌بوک پرو M3 در رویداد هفته آینده اپل

به گفته مینگ-چی کو، تحلیل‌گر مشهور، اپل در رویداد 9 آبان ماه از مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با تراشه‌های سری M3 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دیجیاتو اپل در خبری اعلام کرد که هفته آینده رویداد جدید Scary Fast را برگزار می‌کند تا از مک‌های جدید پرده بردارد. حالا «مینگ-چی کو»، تحلیل‌گر سرشناس، مدعی شده است که این مراسم بر مدل‌های مک‌بوک پرو با تراشه سری M3 تمرکز خواهد داشت. احتمالاً در این رویداد باید منتظر چند نسخه از تراشه جدید اپل باشیم.

در همین رابطه مینگ-چی کو، تحلیل‌گر مشهور در صفحه شخصی خود در ایکس اعلام کرد که به‌نظرش این مراسم متمرکز بر مدل‌های مک‌بوک پرو با تراشه‌های سری M3 خواهد بود. او اذعان کرد که قبلا گفته بوده معرفی چنین محصولاتی در سال جاری میلادی بعید به‌نظر می‌رسد، چون عرضه این محصولات در فصل چهارم 2023 با محدودیت مواجه است. اما در هر حال اکنون اپل تصمیم به معرفی این محصولات گرفته و احتمالا این محدودیت در عرضه تا فصل اول 2024 ادامه خواهد یافت.

احتمال مواجهه با نمونه‌های مختلف مک‌بوک پرو M3

با توجه به کلماتی که مینگ-چی کو در توییت خود به کار برده است، احتمالا باید منتظر چند نسخه از تراشه M3 نظیر M3 ،M3 پرو و M3 مکس باشیم. می‌توان انتظار داشت که این تراشه‌ها در مدل‌های 13، 14 و 16 اینچی مک‌بوک پرو عرضه شوند.

کو می‌گوید فروش مک‌ها به‌خاطر ارتقای ناچیز توان پردازشی در تراشه M2 چندان خوشایند نبود، در نتیجه ممکن است کوپرتینویی‌ها مدل‌های مک‌بوک پرو مجهز به تراشه M3 را در تعداد محدودتری تولید کنند.

وی باور دارد که اگر مک‌های M3 هم نتوانند فروش سری مک‌بوک را تقویت کنند، این احتمال افزایش می‌یابد که اپل در سال 2025 سری کاملا جدیدی از مک‌بوک‌های پرو را روانه بازار کند. همچنین، در آن صورت این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها گزینه احتمالی عرضه یک مک‌بوک ارزان‌تر را بررسی کنند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ نیز معتقد است که اپل در حال آزمایش تراشه‌های M3 مکس و M3 پرو در مدل‌های مک‌بوک پرو بوده است. حالا در نهایت باید ببینیم که اپل هفته آینده چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7