مرکز نوآوری بیمه Howden Ventures با ظرفیت پذیره نویسی ۵۰۰ میلیون پوند راه اندازی شد

گروه بیمه جهانی Howden از یک سرمایه گذاری نوآورانه به نام Howden Ventures رونمایی کرده است که در انتظار تایید Lloyd’s با هدف تسریع توسعه محصول بیمه است. این ابتکار که توسط کارگزار به عنوان اولین مرکز نوآوری بیمه در جهان توصیف شده است، با ۵۰۰ میلیون پوند ظرفیت پذیره نویسی تفویض شده راه اندازی شد و به دنبال تبدیل شدن به یک سرمایه گذاری و انکوباتور ریسک است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز این گروه بیمه خاطرنشان کرد، هودن ونچرز با تکیه بر تخصص تیم‌ های نوآوری تخصصی خود در سراسر جهان، با رویکرد منحصر به‌ فرد خود قصد دارد بخش فناوری بیمه را احیا کند.

اختیار پذیره نویسی تفویض شده پلتفرم، با حمایت پذیره نویسان پیشرو لویدز مانند Tokio Marine Kiln، Chaucer، و Liberty Specialty Markets، ظرفیت پذیره نویسی سندیکایی قابل توجهی را به منظور هموار سازی مسیر ایجاد راه حل های بیمه پیشگامانه فراهم می کند.

هاودن ونچرز با توجه به کاهش بودجه برای بخش فناوری بیمه جهانی، ۱۰ میلیون پوند اولیه را برای حمایت از حداقل پنج استارت آپ جدید در دو سال آینده متعهد شده است.

مرکز نوآوری Howden Ventures برای اولین بار سرمایه گذاری، سرمایه پذیره نویسی، تخصص، حاکمیت و توزیع را در یک مرکز واحد گرد هم می آورد.

هدف این رویکرد جامع تسریع توسعه محصول جدید و ارتقای نوآوری در بخش بیمه است.  همانطور که دولت بریتانیا اصلاحات Solvency II خود را پیش می برد، Howden Ventures فعالانه با تقویت نوآوری در صنعت بیمه و افزایش تأثیر اجتماعی آن، به پیشبرد اولویت های این سیاست کمک خواهد کرد.

هاودن خاطرنشان کرد: این ابتکار که توسط کارشناس نوآوری بیمه تام هود رهبری می شود، بر روی پرداختن به ریسک های نوظهور در دنیایی که به سرعت در حال تغییر و به هم پیوسته است، تمرکز خواهد کرد.

این ریسک ها ناشی از تغییرات اقلیمی، تغییرات جمعیتی و فشارهای ژئوپلیتیکی است.

تام هود، رئیس Howden Ventures، اظهار داشت: «نوآوری در همه امور درباره کار با یکدیگر است و برای اولین بار، Howden Ventures مبتکرترین متفکران را در اکوسیستم بیمه گرد هم می آورد تا به حل برخی از بحرانی ترین ریسک های جهان کمک کند. ترکیب مدل مدیر عامل عمومی (MGA) با نوآوری فناوری بیمه، بستر ایده آلی را برای تقویت همکاری و ادغام استعدادهای خارجی، تفکر تازه، فناوری جدید، تامین مالی و ظرفیت پذیره نویسی فراهم می کند. با انجام این کار، Howden Ventures در حال هماهنگ کردن منافع از همه گوشه های بازار برای ایجاد یک مدل اقتصادی است که به صنعت بیمه کمک می کند تا در نوع راه حل های بلندمدت و نوآورانه ای که مشتریان به دنبال آن هستند سرمایه گذاری کند.»

دیوید هاودن، مدیر عامل هاودن، بر اهمیت مدیریت عاملان عمومی (MGA) در تقویت نوآوری در صنعت بیمه تاکید کرد.

وی بیان می دارد: «بیمه سایبری، بیمه انرژی های تجدیدپذیر، بیمه D&O… همگی در بازار MGA متولد شدند، جایی که سرمایه با استعدادهای نوآورانه و کارآفرینی برخورد می کند و ارائه دهندگان ظرفیت می توانند بخشی از تحقیق و توسعه حیاتی باشند که مشتریان با به اشتراک گذاشتن ریسک آن را طلب می کنند.  من همیشه می گویم که صنعت بیمه باید با مشتریان خود مرتبط بماند و این وظیفه هاودن ونچرز است تا افزایش نوآوری به همراه گردآوری استعدادهای عالی و ظرفیت با کیفیت همراه با یک پلتفرم کلیدی برای حل مشکلات بزرگ را به سرانجام برساند.»

داون میلر، مدیر بازرگانی لویدز، گفت: «مکانیسم تجاری جدید هاودن نمونه‌ ای عالی از همکاری صنعتی است که از اکوسیستم نوآوری بازار لوید و مدل MGA برای ردیابی سریع راه‌ حل‌ های جدید استفاده می‌ کند. ما مفتخریم که می‌ توانیم افراد را از طریق آزمایشگاه لوید دور هم جمع کنیم تا مشکلات پیچیده را حل کرده و راه‌ حل‌ هایی برای کمک به مشتریانمان برای مقابله با چالش‌ های مدیریت ریسک و شجاعانه تر، هوشمندانه تر و انعطاف‌ پذیرتر پیدا کنیم.

علاوه بر این Howden Ventures اولین سرمایه گذاری خود را در CetoAI انجام داده است که این شرکت یک شرکت فناوری دریایی است که از تجزیه و تحلیل داده ها، برتری در علوم مهندسی و هوش مصنوعی برای مدیریت ریسک خرابی ماشین آلات در حمل و نقل جهانی استفاده می کند.

این سرمایه‌گذاری CetoAI را قادر می‌ سازد تا خرابی ماشین‌ آلات را کاهش دهد، نرخ بهره‌ برداری از کشتی‌ ها را افزایش دهد، ریسک عملیاتی را با جزئیات بیشتری درک کند و انتشارات مربوط به عملکرد را کاهش دهد و به گذار به اقتصاد کم کربن کمک کند.

تونی هیلدرو، بنیانگذار و مدیرعامل CetoAI، با تاکید بر پتانسیل مقابله با ریسک های نوظهور در بخش دریایی، از حمایت هاودن ابراز خوشحالی کرد. او به کمک مالی، شبکه و ظرفیت پذیره نویسی هاودن به عنوان منابع ارزشمند برای جاه طلبی های رشد CetoAI اشاره کرد.

دانیل وایتساید، رئیس جهانی بخش دریایی هاودن، سرمایه گذاری در CetoAI را به عنوان نمونه بارز توانایی بیمه در پیشبرد نوآوری و ایجاد محصولاتی دانست که ریسک تغییرات اقلیمی و انعطاف پذیری در صنعت دریایی را مورد توجه قرار می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =