مونیخ ری گواهینامه نهایی بیمه گارانتی فتوولتائیک را تکمیل می کند

شرکت Munich Re Green Tech Solutions گواهینامه نهایی بیمه گارانتی فتوولتائیک را با Sunova Solar که یک تجارت جهانی راه حل های انرژی سطح ۱ است و قطعات انرژی تجدیدپذیر پاک را طراحی و تولید می کند، تکمیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز، طی مراسم امضای اخیر در مقر جهانی Sunova این شرکت، ویلیام شنگ، مدیرعامل هر دو شرکت Thornova و Sunova Solar، به کولزمن چان، مدیر توسعه تجاری منطقه ای Munich Re Green Tech Solutions پیوست تا این قرارداد را که محصولات هر دو شرکت Thornova و Sunova Solar را پوشش می دهد، رسمی کند.

باید توجه داشت که حمایت Munich Re به صاحبان پروژه و توسعه دهندگان این اطمینان را نسبت به قابلیت بانکداری بلندمدت ماژول های خورشیدی Sunova Solar برای ۲۵ تا ۳۰ سال می دهد.

علاوه بر این، بیمه اتکایی PV به منظور اطمینان از قابلیت بانکی و قابلیت اطمینان پروژه های خورشیدی در مقیاس بزرگ بسیار حیاتی است.

آقای شنگ گفت: «این گواهینامه یکی دیگر از تاییدیه های Sunova Solar به عنوان یک تولید کننده درجه یک و یک شریک قابل اعتماد برای شرکت های آمریکای شمالی است. ما مفتخریم که این لایه امنیت اضافی را برای مشتریان خود تضمین می کنیم زیرا آن ها با بزرگترین ریسک جهان یعنی تغییرات آب و هوایی مقابله می کنند.

علاوه بر این، فرآیند صدور گواهینامه بیمه اتکایی PV شامل بررسی فنی و بازدیدهای متعدد از محل کارخانه توسط Munich Re برای تأیید کیفیت و عملکرد محصولات Sunova Solar بود.

همچنین در اوایل سال جاری، مونیخ ری از اولین تضمین ۱۰۰ درصدی تشخیص عیب صنعت پیشگام فناوری تغییرات اقلیمی با هشدارهای کاذب صفر برای عملیات انرژی خورشیدی حمایت کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7