شرایط لازم برای دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

مشتریان بانک ایران زمین با افتتاح حساب کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این مجموعه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه، می‌توانند برای وام 300 میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه درخواست بدهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از رده، مشتریانی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ایران زمین هستند باید حداقل 1 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمنا متقاضیان باید ضامن رسمی داشته باشند و از اعتبار شغلی مناسبی برخوردار باشند. نرخ سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است. طی مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان است. کل سود تسهیلات، 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 418 میلیون و 117 هزار و 993 تومان خواهد بود.

بانک ایران زمین از چه گروه‌هایی تشکیل شده و چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

بانک ایران زمین، سهامی عام، سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. موسسان این بانک گروهی از افراد متخصص و خوشنام از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان امور بانکی، جامعه پزشکی، جامعه مهندسی، دانشگاهیان و فرهنگیان و همچنین تعاون‌گران است.

این مجموعه در حال حاضر در قالب بانکداری مدرن، تسهیلات، کارت‌ها، عملیات ارزی، سامانه پیوند، سپرده گذاری، خدمات چک، استعلام ضمانت نامه‌ها، صدور کارت اعتباری بین المللی و … را به مشتریان واجد شرایط خدمت رسانی می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  92