پیام بیمه گران اتکائی به بازار بیمه ایران مخابره شد

مدیر عامل بیمه اتکائی سامان عنوان داشت:ما شرکتهای بیمه اتکائی با همدیگر تضاد منافع نداریم و باید در جهت بهتر شدن نرخ و شرایط‌ بازار بیمه تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز سمینار یکروزه بیمه پروژه های ساخت و نصب  فراساحلی (ولکار2001) با همکاری بیمه مرکزی و انجمن حرفه ای صنعت بیمه و با همت شرکتهای بیمه اتکائی برگزار شد.

مینا صدیق نوحی، مدیر عامل شرکت بیمه اتکائی سامان در حاشیه این سمینار در گفتگو با ریسک نیوز گفت:یکی از وظایفی که شرکت‌های تخصصی بیمه اتکایی دارند، این است که علاوه بر ایجاد ظرفیت ریسک برای بازار بیمه، در بحث آموزش و ارتقای جایگاه بیمه‌گری در صنعت هم تلاش کنند و صرفا به‌عنوان یک فراهم‌کننده ظرفیت عمل نکنند.

وی با بیان اینکه توسعه دانش یکی از آرمان‌های ما در بیمه های اتکایی است، افزود: برای اولین بار سمیناری برگزار شد که همه شرکت‌های اتکایی در ایجاد ان نقش داشتند.

صدیق نوحی مدیر عامل بیمه اتکائی سامان تصریح کرد:معتقدم اینکه شرکت‌های اتکایی چنین سمینار تخصصی را ترتیب دادند، یک پیام دارد، هم به بازار بیمه داخلی و هم خارجی و آن هماهنگی و همراهی صنعت بیمه اتکایی در داخل کشور است.

مدیر عامل بیمه اتکائی سامان عنوان داشت:ما شرکتهای بیمه اتکائی با همدیگر تضاد منافع نداریم و باید در جهت بهتر شدن نرخ و شرایط‌ بازار بیمه تلاش کنیم و این ممکن نیست به غیر از این‌که آموزش را ارتقا دهیم.

صدیق نوحی با بیان اینکه دانش فنی در رشته‌های مختلف نفت ، انرژی ، هواپیما باید افزایش یابد، گفت:باید بتوانیم رشته‌های جدیدی بیمه‌ای مانند بیمه‌های فضایی که در ایران  هنوز خیلی روی آن کار نشده را پیاده سازی کنیم.

وی افزود: ما شرکت‌های اتکایی می‌توانیم با هماهنگی همدیگر سمینارهایی را اجرا و به ارزیابی دقیق و شناخت ریسک‌ها در بازار کمک کنیم و نهایتا بتوانیم نرخ‌ و شرایط‌ مناسبی ارایه دهیم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  24  =