سیدمحمد ماهان میرنصیری: نوآوری تنها راه مقابله با رکود است

سیدمحمد ماهان میرنصیری مي گويد نوآوری تنها راه خارج شدن از دشواری اقتصادی است.

سیدمحمد ماهان میرنصیری در گفتگو با پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مطرح کرد: نوآوری تنها راه خارج شدن از دشواری اقتصادی است.

 

سید محمد ماهان میرنصیری در ادامه افزود: در وضعیتی که شاهد ریاضت اقتصادی شدید و افزایش بهره  بانکی هستیم، رکود شدید نیز درحال وقوع است.

در چند ماه اخیر با کاهش تورم انتظاری در سطح جامعه، آمارها نشان دهنده ی افت شدید معاملات است و همچنین شاخص شامخ برای اکثر صنایع کلان نیز رکود پیش‌بینی می‌کند.

به عنوان یک فعال حوزه ی نوآوری، عمیقا به کسب و کارهای خرد و صنایع بزرگ و تولید کنندگان پیشنهاد میکنم نوآوری را سرلوحه الویت های مدیریتی خود قرار دهند.

کسب و کارها اگر به سمت نوآور شدن قدم برندارند احتمالا با سختی های زیادی روبرو خواهند شد تاجایی که به سختی موفق به تامین هزینه های جاری خودشان شوند.

قانون اقتصاد دانش‌بنیان نظام اقتصادی اداری کشور را ملزم به حمایت های همه جانبه از کسب و کار های نوآور و نوآوران می‌کند.

سخنرانی سیدمحمد ماهان میرنصیری

سید محمد ماهان میرنصیری؛ مدال آور و فعال حوزه جوانان و نوآوری همچنین ادامه داد: با توجه به حمایت های خوبی که صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و شخص آقای خیاطیان انجام می‌دهند منجر به این شده است که بانک های کشور برای حمایت های مادی و معنوی از اقتصاد دانش‌بنیان به خط شده اند.

خوشبختانه کاهش محسوس تورم ماهانه خصوصا در حوزه ی تورم مواد اولیه خوراکی به وضوح قابل مشاهده است که در قدم اول اتفاق مثبتی است اما رکود معاملاتی را در پی دارد و  همانطور که ذکر شد به نظر می‌رسد راهی جز نوآوری محور شدن سیستم مدیرتی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی دست کم تا پایان دوره ی رکود وجود ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1