انواع بیمه عمر را بیشتر بشناسیم

بیمه نامه عمر یکی از انواع بیمه نامه هایی می باشد که همه افراد می توانند با توجه نیازهای بیمه ای که دارند این بیمه نامه را انتخاب و خریداری نمایند. در سال های اخیر طرح های مختلف و جدیدی را شرکت های بیمه ارائه میکنند که هم از نظر سرمایه گذاری و هم از نظر پوشش های بیمه ای توانسته اند جوابگوی نیازهای بیمه گذاران خود باشند.

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر یکی از انواع بیمه نامه های اشخاص می باشد که همه افراد می توانند این بیمه نامه را برای خودشان و یا فرزندانشان تهیه نمایند. طرح های بیمه عمر با نام های مختلف ارائه می شود از جمله:

طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری

طرح عمر و آتیه فرزندان

طرح زنان خانه دار

طرح مستمری و بازنشستگی به صورت آنی و با فاصله

همه طرح های گفته شدت زیر مجموعه بیمه عمر و سرمایه گذاری هستند که در فرد بیمه شده در طول مدت داشتن این بیمه نامه مبلغی را به عنوان حق بیمه پرداخت می نماید و پوشش های بیمه ای را در طول داشتن بیمه نامه به فرد بیمه شده ارائه می نماید و در پایان مدت بیمه نامه عمر اندوخته سرمایه گذاری شده را به ذینفع بیمه شده در صورت حیات و یا فوت پرداخت می نماید.

بیمه مانده بدهکار

بیمه عمر ساده زمانی

دو نوع بیمه نامه دیگر هستند که فرد بیمه شده می تواند از مزایای این بیمه نامه استفاده نماید.

برای آشنایی بیشتر در باره انواع بیمه عمر به صورت کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimetime.com/blog/types-of-life-insurance/

بیمه عمر پس از فوت به چه کسی می رسد؟

با توجه به سرمایه قابل توجهی که در بیمه نامه های عمر برای فرد بیمه شده تشکیل می شود، این که بیمه عمر پس از فوت به چه کسی تعلق می گیرد از جمله موضوعات مهم در این بیمه نامه می باشد. در بیمه نامه عمر شرکت بیمه این امکان را برای فرد بیمه شده فراهم می کند که یک نفر را به عنوان ذینفع برای این بیمه نامه تعریف نماید. این کار باعث می شود که اندوخته بیمه نامه دیگر نیازی به انحصار وراثت نداشته باشد وفقط به شخص و یا اشخاص مشخص شده پرداخت شود.

همچنین این بیمه نامه معافیت مالیاتی دارد و سرمایه بیمه نامه معاف از مالیات می باشد.

استعلام و خرید بیمه عمر از بیمه تایم

استعلام قبل از خرید بیمه عمر با توجه به ماهیت سرمایه گذاری که این بیمه نامه دارد، یکی از موضوعات مهم در خرید این بیمه نامه می باشد. همه افراد دوست دارند بهترین حالت ممکن را انتخاب و خریداری نمایند تا از همه مزایای بیمه عمر استفاده نمایند. کارشناسان بیمه تایم از جمله برترین مشاوران بیمه عمر  هستند که مقایسه انواع بیمه عمر را به صورت آنلاین و با ارائه جدول اختصاصی برای هر فرد انجام داده و شما را در خرید بهترین بیمه عمر از بیمه تایم همراهی می کنند.

امکان دریافت مشاوره تلفنی از طریق تماس با شماره 02188243828 نیز برای همه افراد امکان پذیر می باشد.

منبع:

https://bimetime.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  28