نشان برترین انتخاب ملی در حوزه نرم افزار به ایران کیش رسید

نشان برترین انتخاب ملی در طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی از سوی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، به شرکت کارت اعتباری ایران کیش اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی ایران کیش، پنجمین دوره طرح انتخاب ملی در صنایع و خدمات روز گذشته در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شده و طی آن از شرکت های برتر تولیدی و خدماتی با اهدا ” نشان برترین انتخاب ملی ” تقدیر به عمل آمد.

براین اساس نشان برترین انتخاب ملی در طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی از سوی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، به شرکت کارت اعتباری ایران کیش اهدا شد.

طرح انتخاب ملی با هدف نقد و بررسی شرکت های برتر دولتی و خصوصی در بخشهای مختلف برگزار شده و چشم اندازی را برای تعامل و همکاری دو سویه ایجادکرده که بر اساس آن برترین های هر حوزه معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم نشان برترین انتخاب ملی در طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی به شرکت کارت اعتباری ایران کیش به مدیریت مهندس علیرضا موسوی اهدا شد.

شهباز حسن پور بیگلری عضو اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی با روابط عمومی ایران کیش در ارتباط با نشان برترین انتخاب ملی گفت : ما دراین طرح همواره جمعی از برترین تولید کنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی را میشناسیم. کسانی که باید قدردان آن ها باشیم و در دل ها و بعضا گلایه مندی هایشان را بشنویم و به وجود آن ها که علی رغم تمام مشکلات پرقدرت ایستاده اند و برای کشور در عرصه اقتصاد دستاورد می آفرینند قدردانی کنیم من و کمیسیون اقتصادی مجلس تمام قد پشت آن هاهستیم.

این نماینده مجلس افزود: طرح نشان برترین انتخاب ملی می تواند در شرایطی که با کاهش واردات محصولات و برندهای خارجی و نیز وجود محصولات بی کیفیت در باراز روبه روهستیم با معرفی برترین و معتبرترین شرکت ها امکان انتخاب صحیح و آگاهانه خدمات و کالا با کیفیت را برای صاحبین صنایع و عموم مصرف کنندگان فراهم آورد. از سویی این اقدام می تواند فرصت تعامل بیشتر را فراهم آورد. چرا که فعالان بخش خصوصی تنها با تکیه بر توانایی و تبادل تجربیات موفق یکدیگر را در عبور از تحریم ها و استفاده از روش های جایگزین می توانند این دوران را طی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از سویی این اقدام دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران به طور کلی فرصت تبادل نظر و ایجاد کارگاهای تخصصی را منجر میشود و منشا خیر و برکت است، خیلی از شرکت ها می توانند کالاهایشان را از این طریق معرفی کنندو به سایر شرکت ها توانمندی های خود را در بحث بومی سازی قطعات نشان داده و در عین حال از تجربیات یکدیگر استفاده می کنند. قطعا باید به طرح نشان برترین انتخاب ملی با دیده مثبت بنگریم و این وظیفه ما مسئولین است که مشکلات آن ها را در این شرکت های نمونه را حل کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  −    =  60