وقوع یک رویداد مثبت در فن آوا کارت

شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار در شرکت های پرداخت بررسی شد

در اسفند ماه 1401 بالاترین تغییر در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار در شرکت فن آوا کارت با 0،082 درصد افزایش اتفاق افتاد. در این شرکت سهم تعداد پایانه های کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار کاهش و در مقابل سهم مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دستیابی به عدد بالاتر از یک در این شاخص به معنای آن است که جذب تراکنش های این شرکتها بر روی کارتخوان های تراکنش دار بیشتر از سهم تعداد کارتخوان هایشان از کل کارتخوان های تراکنش دار کشور بوده است.

یعنی توزیع کارتخوان های فروشگاهی این شرکتها به نحوی بوده که منجر به جذب بیشتر تراکنش ها در مقایسه با سایر شرکتها شده است.

شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار فن آوا کارت در بهمن 0،829 بود که در اسفند به 0،911 ارتقا یافت و به یک نزدیکتر شد.

این تغییر در شرکتهای آسان پرداخت پرشین، سپ، تجارت الکترونیک پارسیان و پرداخت نوین آرین نیز مثبت بود اما در شرکتهای پرداخت الکترونیک سپهر، پرداخت الکترونیک سداد، فراپردازان آروند امید، کارت اعتباری ایران کیش و پرداخت الکترونیک پاسارگاد منفی بود.

در شرکتهای الکترونیک کارت دماوند و به پرداخت ملت اما شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار اسفند ماه نسبت به بهمن تغییری نداشت.

در اسفند ماه سال 1401 شش شرکت به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سداد، آسان پرداخت پرشین، سپ، تجارت الکترونیک پارسیان و پرداخت الکترونیک سپهر در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار به عددی بالاتر از یک دست یافتند. این در حالی است که تعداد این شرکتها در بهمن ماه 7 شرکت بود.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش که در بهمن ماه در کنار شش شرکت دیگر که در بالا معرفی شدند، در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار به عددی بالاتر از یک رسیده بود اما در اسفند ماه شاخص اثربخشی آن به زیر یک افت کرد و 0،997 رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5