احتمال راه اندازی ویندوز ۱۲ در سال ۲۰۲۴

طبق گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت در حال اتخاذ تغییرات جدیدی در بخش ویندوز می باشد که می‌توانیم شاهد عرضه ویندوز 12 یا هر نسخه جدید ویندوز 11 در سال 2024 باشیم. این خبر به طور رسمی تأیید نشده است اما به نظر می‌رسد این اتفاق ممکن است رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،گزارش جدیدی از Windows Central رسیده که نشان می دهد یک الگوی جدیدی پیشنهاد شده که مایکروسافت پس از تأثیراتی که در چند سال گذشته با آن مواجه شده بود، برای راه‌اندازی نسخه‌های جدید ویندوز از آن استفاده خواهد کرد. گزارش شده است که مایکروسافت نقشه راه، راه اندازی ویندوز خود را تغییر خواهد داد.

طبق گزارش Windows Central، مایکروسافت از یک چرخه انتشار سه ساله برای ارائه آخرین نسخه های ویندوز خود استفاده خواهد کرد، و این به عنوان یک مزیت بحساب می آید، چرا که کاربران در مدت زمان کوتاهی ویژگی های جدید بیشتری را دریافت خواهند کرد.

«به‌روزرسانی‌های گسترده با ویژگی‌های جدید سالی یک‌بار خواهد بود» این شرکت سرعت انتشار نسخه های جدید ویندوز را یکساله اعلام کرد که اکنون به‌روزرسانی اصلی ویندوز نامیده می‌شود.

این بدان معناست که به روز رسانی های اصلی ویندوز 11 پس از دو سال دوام خواهند داشت. همانطور که همه ما می دانیم، مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه جدیدی از ویندوز 11 است که 22H2 (با نام رمز Sun Valley 2) است، و تا کنون، این شرکت در حال حاضر روی نسخه سوم ویندوز 11 کار می کند که با نام رمز Sun Valley 3 است و راه اندازی آن برای سال 2023 تعیین شده است. بنابراین تا سال 2024، ما می توانیم نسخه جدیدی از ویندوز را با این چرخه سه ساله جدید از شرکت مایکروسافت انتظار داشته باشیم.

بنابراین با این تفکرات می توان گفت که این نسخه ویندوز 12 خواهد بود یا اگر اینطور نیست نسخه جدیدی از ویندوز 11 مانند این شرکت در سال 2012 وجود خواهد داشت. ابتدا ویندوز 8 را راه اندازی کرد و سپس پس از یک سال ، ویندوز 8.1. به طور جداگانه، مایکروسافت نیز اعلام کرده است که پس از 10 سال پشتیبانی، پشتیبانی از ویندوز 8.1 را قطع خواهد کرد.

مایکروسافت قبلاً از این چرخه انتشار سه ساله قبل از راه‌اندازی ویندوز 10 در سال 2015 استفاده کرده بود. و ویندوز 10 یک نسخه ویندوز گسترده شده از این شرکت بود که دو بار در سال نسخه‌های به‌روزرسانی شده جدید را دریافت می‌کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  4