تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / آینده در دست توسعه پایدار

سرخط اخبار امروز 1401.03.12 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

پژوهش‌ها نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان در سراسر جهان بیش از پیش از بانک‌ها و موسسات مالی انتظار دارند شفاف‌تر باشند. آنها همچنین ترجیح می‌دهند قدرت انتخاب بیشتری در رسیدگی به حساب‌شان داشته باشند. تقریباً سه پنجم (58 درصد) مایل هستند کنترل بیشتری بر نحوه سرمایه گذاری داشته باشند، به طوری که با ارزش‌های شخصی خود هماهنگ‌تر شوند. در همین حال، بیش از نیمی (55 درصد) از آنها انتظار دارند انواع محصولات و خدمات مالی سبز مبتنی بر محیط زیست توسعه یابند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.03.12 در جهان را در این گزارش بخوانید.

شرکت فین‌تک «Zelle» از روش احراز هویت رفتاری برای کاهش تقلب استفاده می‌کند

پلتفرم خدمات پرداخت همتا به همتای «Zelle» به سرعت در حال رشد و توسعه روش احراز هویت رفتاری برای مهار تقلب است. حجم تراکنش‌های این شرکت در رقابت با شرکت‌های بزرگی مانند «CashApp» و «Venmo»، در طول سال 2020 تقریباً به نصف (49٪) افزایش یافته و ارزش پرداخت‌ها به 59 درصد رسید.

شرکت «Accenture» ارائه‌دهنده خدمات فناوری «ARZ» را خریداری کرد

شرکت مشاوره مالی و مدیریت فناوری اطلاعات «Accenture» شرکت ارائه‌دهنده خدمات فناوری اتریشی «Allgemeines Rechenzentrum GmbH (ARZ)» را خریداری کرد، تا پلتفرم بانکداری مبتنی بر ابر به عنوان خدمات خود را توسعه دهد، که شامل خدمات بانکداری متمرکز و بانکداری آنلاین و همچنین خدمات نظارتی برای مشتریان بانکی در سراسر اروپا می‌شود.

بیش از دو سوم مصرف‌کنندگان جهانی از بانک‌ها انتظار دارند توسعه پایدار را لحاظ کنند

پژوهش وبسایت «Finextra» نشان داد بیش از دو سوم (67 درصد) از مصرف‌کنندگان از بانک‌ها و موسسات مالی انتظار دارند تا در آینده توسعه پایدار مبتنی بر محیط زیست را اجرایی کنند. نزدیک به نیمی (48 درصد) از آنها اظهار داشتند که دسترسی به خدمات مالی سبز برای آنها در پنج سال گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است، با این حال بیش از دو سوم (67 درصد) از مصرف‌کنندگان جهانی موسسه مالی را متهم به سبزشویی کردند.

«Teslar Software» بهترین فضای اشتغال در حوزه فناوری مالی جهان را در اختیار دارد

شرکت «Teslar Software»، ارائه‌دهنده ابزارهای اتوماسیون فرآیند وام‌دهی برای مؤسسات مالی، به عنوان بهترین فضای کار در حوزه فناوری مالی جهان در سال 2022 شناخته شد.

همکاری «Visa» و شرکت کنیایی «Safaricom»

شرکت چندملیتی خدمات امور مالی «Visa» در همکاری با اپراتور شبکه تلفن همراه کنیایی «Safaricom»، بر اساس خدمات انتقال پول مبتنی بر تلفن همراه، کارت مجازی راه‌اندازی کرد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  15