گشایش حساب مهر ماندگار در بانک ملت

ایبنا – انک ملت در راستای ایجاد آرامش و پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، حساب ویژه ای را با عنوانحساب مهر ماندگار طراحی و ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این حساب برای افرادی طراحی شده که تمایل دارند برای زمانی که در کنار عزیزانشان نیستند از آسایش آنان اطمینان داشته باشند یا مبالغی را به افراد مورد نظر خود اهدا کنند و در عین حال در زمان حیات ، بر آن مدیریت داشته باشند.
با افتتاح این حساب اشتراکی میان مشتری به عنوان مهرگذار و شخص یا اشخاص مورد نظر به عنوان مهرپذیر یا مهرپذیران ، ضمن مشخص کردن سهم هریک در زمان افتتاح حساب ، علاوه بر این که حق برداشت موجودی حساب در زمان حیات با شخص مهرگذار است ، در زمان پس از حیات نیز هدایای نقدی مشتری به سادگی قابل انتقال به مهرپذیران خواهد بود.
بر اساس این گزارش ، حق برداشت از حساب مهر ماندگار در زمان حیات منحصرا در اختیار مهرگذار خواهد بود ضمن این که اشخاص حقوقی نظیر موسسات خیریه ، آموزشی و درمانی هم می توانند به عنوان مهرپذیر معرفی شوند.
این گزارش حاکی است ،افراد دارای 18 سال سن به بالا می توانند برای افتتاح حساب مهر ماندگار به یکی از شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه و با پرکردن فرم های مربوطه ، به یکی از مهرگذاران این بانک تبدیل شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  40