فروش مرحله پایانی بلیت قطارهای تابستانی از سه شنبه آغاز می‌شود

ایبنا – فروش مرحله پایانی بلیت قطار‌های مسافری برای تعطیلات تابستان امسال از سه‌شنبه هفته جاری به طور همزمان از طریق مراکز فروش سراسر کشور و همچنین سایت اینترنتی رجا آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا با اعلام این خبر افزود : در مرحله پایانی فروش تابستانی ، بلیت قطارهای مسافری حدفاصل تاریخ‌های 10 شهریور تا مهر ماه سال جاری به فروش می‌رسد.

اسدالله کریمی از ویژگی‌های مرحله پایانی فروش بلیت‌ قطارها در تابستان امسال را یکپارچه ، یکسان و همزمان بودن فروش از طریق سیستم اینترنتی و مراکز فروش سراسر کشور اعلام کرد و گفت : بر این اساس هرگونه موجودی که در مراکز فروش باشد در سیستم فروش اینترنتی نیز قابل مشاهده بوده و عکس این قضیه هم صادق است.

مدیرعامل رجا تأکید کرد : این اقدام در راستای سعی در کاهش سفرهای درون شهری ، سهولت دسترسی هموطنان به بلیت و افزایش تقاضای خرید اینترنتی بلیت قطار صورت گرفته است.

کریمی خاطر نشان کرد : شرایط و چگونگی خرید بلیت قطار در سیستم یکپارچه فروش بلیت از طریق اینترنت و آژانس‌ها کماکان همانند گذشته بوده و هیچگونه تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی اظهار داشت : پیش از این تنها 30 درصد از کل سهمیه بلیت قطارها از طریق اینترنت به فروش رسیده و مابقی بلیت‌ها از طریق حدود 700 مرکز فروش بلیت در سراسر کشور انجام می‌شد.

رئیس هیئت مدیره رجا گفت : برای جابه‌جایی مسافران در برنامه تابستانی امسال قطارهای مسافری ، بالغ بر 12 میلیون صندلی ظرفیت ایجاد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد دارد.

مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا افزود : با تمهیدات در نظر گرفته شده ، بلیت قطارهای بین‌المللی برای حدفاصل تاریخ‌های 10 شهریور تا 10 مهر ماه نیز ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 31 تیرماه ماه از طریق مراکز فروش بلیت قطار در سراسر کشور فروخته می‌شود.

بر اساس اعلام کریمی برنامه تابستانی قطارهای مسافری سال جاری برای دوره زمانی10 خرداد تا10 مهرماه بوده و بلیت قطار همچنان برای تاریخ‌ها و مسیرها ی مختلف به خصوص در محور خراسان موجود است.

وی از کلیه متقاضیان خرید بلیت قطار درخواست کرد ، برای آگاهی از آخرین وضعیت موجودی بلیت ، آدرس دفاتر فروش ، قیمت بلیت و … با تلفن 139 سامانه ارتباط با مشتری رجاء به صورت شبانه روزی تماس حاصل کرده یا به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

منبع:مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  ⁄    =  4