حضور بیمه معلم در منطقه CIS

ایبنا – بیمه معلم به منظور توسعه فعالیتهای خود در منطقه CIS در سال 2005 دفتر ارتباطی خود را بعنوان شرکت صادرات و سرمایه گذاری (EIC) در شهر باکو افتتاح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،این دفتر بعنوان شرکتی که کلیه سهام آن متعلق به بیمه معلم است وظیفه دارد با بررسی بازارهای هدف در این منطقه خریداران خارجی و بازرگانان ایرانی را که قصد خرید کالاهای ایرانی و یا صادرات را از ایران دارند یاری نماید.


این دفتر با بررسی وضعیت مشتریان خارجی گزارش خود را بعنوان گزارش اعتبارسنجی برای بیمه معلم ارسال نموده و با دریافت وثایق (زمین ـ ساختمان ـ اوراق بهادار بانکی ـ سهام شرکتها و ….) از خریدار خارجی این اطمینان را برای بیمه معلم فراهم می نماید که بتواند بیمه نامه اعتباری و اعتبار صادرات کالا به منظور پوشش ریسک های موضوع صادرات کالا و خدمات فنی را پوشش دهد.
بیمه نامه های صادره از سوی بیمه معلم که به پشتوانه دفتر این شرکت در جمهوری آذربایجان صادر می شود، می تواند به منظور پوشش بخش عمده ای ریسکهای بانکها و موسسات اعطاکننده تسهیلات به صادرکنندگان کالا و خدمات از ایران مورد بهره برداری قرار گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  −  20  =