بانک تجارت طی چهارماه ۶ هزار حواله ارزی صادر کرد

ایبنا – بانک تجارت از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه بیش از 6 هزار حواله ارزی به مبلغ 843 میلیون دلار صادر کرد .

روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : واحدهای ارزی این بانک در چهارماهه نخست سالجاری 2491 فقره اعتبار اسنادی به مبلغ 1601 میلیون دلار گشایش کرده اند که مجموع تعهدات بانک تجارت در این بخش را به بیش از 6864 میلیون دلار افزایش داده است .

این در حالی است که در بخش ضمانتنامه های ارزی نیز بانک تجارت طی مدت یاد شده با صدور 251 فقره ضمانتنامه ارزی به ارزش 210 میلیون دلار مانده تعهدات خود را در این بخش به 2385 میلیون دلار رسانده است .
در بخش دیگری از این خبر آمده است: مجموع حواله های وارده به واحدهای ارزی بانک تجارت از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه 5892 فقره به مبلغ 1611 میلیون دلار می باشد . همچنین واحدهای ارزی این بانک طی مدت فوق مبادرت به خرید و فروش 2457 میلیون دلار ارز نموده اند .
گفتنی است واحدهای ارزی بانک تجارت در سراسر کشور کلیه خدمات بانکداری بین الملل از جمله صدور انواع ضمانتنامه های ارزی ، اعطای تسهیلات ارزی و تخصیص خطوط فاینانس و ریفاینانس ، انتقال وجوه از حساب های مشتریان بانک به مقاصد مورد درخواست در سراسر دنیا و نیز دریافت وجوه از کلیه کشورها از طریق حواله های ارزی صادره و وارده ، افتتاح انواع حساب های ارزی و … را به مشتریان ارائه می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  ⁄  2  =