گشایش اعتبارات اسنادی تا سقف سه میلیون دلار در بانک توسعه صادرات

ایبنا – دکتر حسین عیوضلو طی بازدید از شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات،‌برای ارتقای سطح همکاری متقابل با برخی از مدیران فولاد مبارکه سپاهان مذاکره کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر حسین عیوضلو اظهار امیدواری کرد با رفع موانع و مشکلات ایجاد شده، بانک و شرکت تعامل مطلوب و بالایی در رابطه با ارایه و استفاده از خدمات و تسهیلات بانکی داشته باشند .
بنابر این گزارش، معاون اقتصادی مالی فولاد مبارکه سپاهان به طرح مسائل شرکت در زمینه گشایش اعتبارات اسنادی و نوسانات نرخ ارز پرداخت.
این گزارش می افزاید: ‌طرح توسعه تولید فولاد از 5 میلیون تن به 10 میلیون تن در اولویت برنامه های شرکت فولاد مبارکه سپاهان قراردارد و زمینه خوبی برای همکاری متقابل و رفع نیازهای شرکت به منابع ارزی و ریالی فراهم می شود.
ریاست شعبه مرکزی بانک توسعه صادرات هم با اشاره به فعالیت های اداره اعتبارات اسنادی بانک اعلام کرد: در حال حاضر شعبه مرکزی به منظور تسریع در کار مشتریان اعتبارات اسنادی تا سقف سه میلیون دلار را به طور مستقل گشایش می نماید .
ریاست شعبه اصفهان بانک هم ضمن ارایه آمار اعتبارات اسنادی داخلی ریالی گشایش شده توسط شعبه از سال 83 تا پایان شهریور سال 88 از آمادگی کامل شعبه اصفهان جهت همکاری با شرکت به منظور ارایه سایر خدمات و تسهیلات بانک خبر دادند در پایان این دیدار،‌دکتر حسین عیوضلو و هیات همراه از بخشهای مختلف کارخانه و از سالنهای تولید ورق سیاه و گالوانیزه و انواع ورقهای رنگی بازدید کرد. سفرهای استانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک به منظور رفع موانع تامین مالی صادرات و تسریع در تصویب مصوبات اعتباری صورت می گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  4  =