تنوع خدمات در حوزه بانکداری الکترونیک

عضو هیأت مدیره بانک سپه تاکید کرد:

محمد کاظم چقارزردی گفت:امروزه با توجه به افزایش سهم درآمدهای مبتنی بر کارمزد در کل درآمدها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده وبرای تحقق این مهم ، لازم است سطح کمی و کیفی خدمات و تنوع خدمات و محصولات بانکی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک و از طریق گسترش P.O.S ها ارتقاء یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: محمد کاظم چقارزردی عضو هیأت مدیره بانک در گردهمائی مناطق تهران اظهار داشت : هدف از برگزاری این گردهمائی فراهم شدن فضایی است تا همکاران بخش های ستاد از مشکلات بخش های صف آگاه شوند و در صورت لزوم در سیاست ها و برنامه های بانک تغییر ایجاد کنند.
عضو هیأت مدیره بانک گفت : سیاست ها و برنامه های بانک بایستی متناسب با مقتضیات زمان تغییر یابد بنابراین لازم است مدیران بانک در سطوح مختلف ، همواره از آخرین وضعیت شاخص های بانک مطلع شوند و با اتخاذ تصمیم های بهینه موجبات افزایش کارایی بانک را فراهم آورند.
وی با بیان این مطلب که سازمان هایی موفق هستند که تغییرات مثبت و لازم را می پذیرند و شرایط خودشان را با  مقتضیات زمان وفق می دهند ، افزود : کارکنان بانک بایستی از تغییرات و شرایط زمانی خود بهترین استفاده را ببرند.
چقازردی به گزارش عملکرد بانک اشاره کرد و گفت : نقش کارمزدهای بخش عملیات ارزی در سود وزیان بسیار اهمیت دارد. بنابراین شعب بایستی با جذب مشتریان قدیمی بانک به سمت فعالیت های ارزی بروند ، زیرا فعالیت در بخش ارزی هم موجب جذب منابع ارزان قیمت می شود و هم سهم کارمزدها را در کل درآمدهای بانک افزایش می دهد . امروزه با توجه به افزایش سهم درآمدهای مبتنی بر کارمزد در کل درآمدها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده وبرای تحقق این مهم ، لازم است سطح کمی و کیفی خدمات و تنوع خدمات و محصولات بانکی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک و از طریق گسترش P.O.S  ها ارتقاء یابد.
عضو هیأت مدیره بانک ضمن تأکید بر وصول مطالبات مشکوک الوصول افزود : مطالبات مشکوک الوصول به خاطر ضرورت  ذخیره گیری تأثیر ویژه ای برسود وزیان بانک دارد.  بنابراین با تغییر در سیاست های نحوه اداره مشتری تلاش کنیم تا وضعیت مطالبات مشکوک الوصول اصلاح گردد.
وی با تأکید بر اهمیت تجزیه و تحلیل مستمر شاخص های عملیاتی بانک و عملکرد هر یک از واحد ها ، بر ضرورت بازنگری در سیاست های اعتباری بانک تأکید نمود و اظهار داشت : با توجه به اینکه بانک سپه یک بانک دولتی است ، لذا باید تلاش خود را مصروف تحقق اهداف کلان دولت محترم نماییم و در این راستا با تعامل مناسب با مشتریان به ویژه مشتریان قدیمی و خوش حساب بانک و بکارگیری دقت و ظرافت در اداره مشتریان و تعیین تکلیف مطالبات معوق آنان و به ویژه کاهش سهم مطالبات مشکوک الوصول در کل مطالبات معوق بانک و افزایش حجم فعالیت های ارزی ، زمینه افزایش منابع ارزان قیمت و کاهش قیمت تمام شده پول و نهایتا ً بهبود سود دهی بانک فراهم شود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2