معرفی خدمات نوین بانک ملی ایران در نمایشگاه الکامپ

بانک ملی ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) خدمات الکترونیکی جدید خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کارشناسان حوزه الکترونیک و IT بانک ملی در غرفه این بانک در نمایشگاه مذکور ضمن معرفی خدمات الکترونیکی بانک به پرسش های بازدید کنندگان در زمینه امور انفورماتیکی پاسخ می دهند.
گفتنی است در روز اول این نمایشگاه، مهدی غضنفری وزیر بازرگانی ضمن بازدید از نمایشگاه در غرفه بانک ملی حضور یافت.
وی ضمن ابراز رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملی گفت: امیدوارم شاهد پیشرفت روزافزون این بانک بزرگ و شناخته شده در تمامی زمینه های بانکداری الکترونیک باشیم.
در عین حال دو شرکت داده ورزی سداد و چاپ و نشر بانک ملی ایران از شرکت های تابعه بانک ملی در این غرفه به معرفی خدمات الکترونیکی خود می پردازند.
نصب خودپرداز جهت رفاه بازدید کنندگان، افتتاح حساب سیبا، ثبت نام جهت نصب پایانه فروشگاهی(POS)، نصب نرم افزار همراه بانک ملی بر روی تلفن های همراه و . . . از جمله خدماتی است که در غرفه بانک ملی ارائه می شود.
لازم به ذکر است غرفه بانک ملی واقع در سالن 35 از سوم تا هفتم آذرماه سال جاری آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

راه اندازی سامانه الکترونیکی مکاتبات اداری 

به منظور کاهش هزینه ها، تسریع در امور مراسلاتی و استفاده بهینه از امکانات موجود، دایره کارگزینی اداره امور شعب استان خراسان جنوبی اقدام به تولید و راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری با ویژگی های خاص کرده است.


این نرم افزار توسط همکاران شاغل در اداره امور شعب طراحی و بر اساس ساختار مکاتباتی موجود در بانک ملی ایران تولید شده است.
نرم افزار فوق بر روی شبکه ( در صورت قطع شبکه بر روی شبکه اینترنت) قابل استفاده است و هیچ هزینه ای برای شعب ایجاد نمی کند و با توجه به امکانات موجود در شعب(سیستم تلفنبانک، اسکنر و چاپگر) قابل استفاده می باشد.
گفتنی است فاز اول این طرح فعال شده و تمامی مکاتبات اداره امور شعب استان خراسان جنوبی با اداره کل سرمایه انسانی و شعب استان از طریق این سیستم انجام می پذیرد.
در نسخه تکمیلی این سیستم امکاناتی از قبیل ویدئو کنفرانس و اطاق گفتگو پیش بینی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  35  =  45