قیمت گوشت قرمز تا دو ماه آیند متعادل می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت گوشت گوسفند قرمز در بازار تا دو ماه آینده متعادل می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک صادق خلیلیان در حاشیه نشست صبحانه در اتاق ایران در پاسخ به سوال فارس در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز گفت: از سال گذشته به دلیل مسائل مربوط به خشکسالی با افزایش قیمت گوشت قرمز و بخصوص گوشت گوسفند مواجه بوده‌ایم که این برای اقتصاد ما اصلا مناسب نیست لذا با تمهیدات صورت گرفته تا دو الی سه ماه آینده قیمت گوشت گوسفند متعادل می‌شود.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در خصوص افزایش قیمت مرغ گفت: افزایش قیمت مرغ به دلیل کاهش تولید و مسائل مربوط به فصل بوده است که این موضوع نیز به زودی حل شده و قیمت آن متعادل می شود.
خلیلیان تاکید کرد: دلیل دیگر افزایش قیمت تخم مرغ نیز صادرات این محصول است و با حذف عوارض صادراتی تخم مرغ این اتفاق افتاد.
به گزارش فارس در چند ماه اخیر شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی محصولات پروتئینی بوده‌ایم و همواره مسئولین وزارت بازرگانی تنظیم بازار این محصولات را به وزارت جهاد کشاورزی ارتباط داده‌اند، در حالیکه به نظر می‌رسد این وزارتخانه هم که مسئول تولید این محصولات است نتوانسته در تنظیم بازار در مواقع حساس سال و در مناسبتهای مختلف موفق باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3