شتابزدگی در تصویب مواد لایحه هدفمند کردن یارانه ها

به نظر می رسد برخی از اختلافات بر سر مواد مختلف لایحه هدفمند کردن یارانه ها به این دلیل است که مواد مختلف با شتابزدگی تصویب شد و در بعضی از روزها مجلس صبح و بعد از ظهر در این خصوص جلسه داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک موید حسینی صدر نماینده مردم خوی در خانه ملت در گفتگو با پول نیوز با اشاره به این مطلب افزود : طبق روال کاری مجلس ، نمایندگان پس از دو هفته کاری یک هفته تعطیلی در برنامه هایشان دارند که آن زمان را صرف جلسات ، دیدار با مسولان ، ماموریت های داخلی و خارجی و کارهای متفرقه می کنند ولی در برهه زمانی کار بر روی این طرح به کل برنامه نمایندگان با بی برنامه گی همراه شد که این شتابزدگی خود به بروز اختلافات و حل و فصل نشدن اختلاف نظر ها انجامید .

صدر در ادامه گفت : در خصوص مواد تصویب شده می توان گفت که نمره قبولی را کسب می کنند و از شرایط خوبی برخوردار است و تغییرات صورت گرفته در لایحه نیز لازم الاجرا است.

حسینی صدر در خصوص زمان اجرای طرح گفت : تصمیماتی برای اجرای طرح از 3 ماهه اول سال آینده گرفته شده بود که هنوز به قطعیت تایید نشده است ولی این امر که لایحه در قانون بودجه سال جاری لحاظ نشود حتمی است زیرا دولت باید تا 15 آذر لایحه را تحویل مجلس دهد که طبیعتا تنظیم بودجه بدون درنظر گرفتن لایحه انجان می گیرد .

وی با اشاره به برنامه کاری این هفته مجلس و بر گزاری جلسه فردای سران قوا در محل مجلس گفت : جلسه سران قوا فردا در مجلس با حضور رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور و همچنین روسای سابق جمهور و مجلس و مسولان بلند مرتبه برپا می شود که در راستای وحدت ملی تصمیم گیری برای اهداف کلان اجتماعی و سیاسی است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  +    =  89