بانک اقتصادنوین؛ بانک برتر کشور در حوزه تبلیغات

هیات داوران چهارمین جشنواره سراسری روابط عمومی های برتر بخش غیردولتی کشور بانک اقتصاد نوین را به عنوان برترین بانک معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین در این جشنواره جمعاً 160 روابط عمومی در فراخوان شرکت کرده بودند که از این تعداد آثار و فعالیت های یکصد روابط عمومی در هیات داوران مورد بررسی قرار گرفت که در این میان بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور در حوزه تبلیغات رتبه نخست را از آن خود کرد.
هیات داوران این جشنواره آثار و فعالیت های تبلیغاتی، اطلاع رسانی، فرهنگی و همچنین مسئولیت اجتماعی، موضوع حمایت بانک اقتصادنوین از فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کلیه امور انتشاراتی، ارتباطات عمومی، حضور در همایش ها و نمایشگاههای مختلف درون و برون سازمانی را مورد بررسی قرار داده است..
در مراسم اختتامیه این جشنواره دکتر مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، مهندس کریمی مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های سازمان ها و دستگاههای اجرائی کشور حضور داشتند که در پایان مراسم اختتامیه از غرفه بانک اقتصادنوین در نمایشگاه جانبی جشنواره نیز بازدید کردند.
چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر غیردولتی در سه بخش، ارزیابی آثار، سمینار تخصصی و نمایشگاه جانبی از تاریخ 3 تا 5 آذر سال جاری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این جشنواره ارتقا سطح کیفی روابط عمومی‌های غیردولتی کشور در بخش‌های نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات، تبلیغات و بازاریابی، ارتباط با رسانه، انتشارات، ارتباطات درون و برون‌سازمانی، فرهنگی و هنری، امور نمایشگاه‌ها، تحقیق و پژوهش در زمینه مطالعه بازار، شناخت مخاطبان و افکار عمومی بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  42