جشن ولایت در بانک تجارت برگزار شد

در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم ، جشن بزرگ ولایت با حضور جمعی از مدیران و کارکنان بانک تجارت و حجت الاسلام ملک محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم ، سیامک دولتی عضو هیات مدیره و دبیر ستاد غدیر در این بانک با تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم گفت : واقعه غدیر از وقایع بزرگ و مهم تاریخ جهان اسلام است ، واقعه ای که حرکت فکری مهمی را ارائه کرد که الهام بخش تعداد زیادی از انسانها در جهت صلاح و رستگاری شد.

عضو هیات مدیره بانک تجارت خاطر نشان کرد : آنچه در واقعه غدیر قابل ملاحظه است پذیرش امر الهی در اطاعت از ولایت می باشد و ریشه دواندن درخت اسلام در سراسر جهان نیز نتیجه پایبندی به این دیدگاه و حرکت در مسیر ولایت مداری و ولایت محوری است .

وی افزود : بانک تجارت در سال گذشته با عضویت در بنیاد غدیر بیش از گذشته تلاش می کند تا در مسیر پیام و اهداف غدیر گام بردارد .

در ادامه این جشن حجت الاسلام ملک محمدی نیز طی سخنانی با اشاره به آیات و احادیث اهمیت آموزه های غدیر را برشمرد و افزود : اجرای فرمان رسول ا… در انعکاس پیام غدیر یک تکلیف الهی است و خداوند بر هیچ امری به اندازه موضوع ولایت سفارش نکرده اند لذا کمال دین ، دوام نبوت ، اتمام نعمت ، خشنودی خداوند و نا امیدی دشمنان در پرتو ولایت امیر المومنین تحقق پیدا کرد .

حجت الاسلام ملک محمدی یادآور شد : ترویج فرهنگ غدیر یعنی ترویج حکومت دینی ، یعنی پذیرش اینکه فقط کسی می تواند جامعه را هدایت کند که حاکم عادل و انسانی کامل همانند علی (ع) بوده و تفکر حکومت دینی داشته باشد . وی گفت : در پیروزی انقلاب اسلامی هم نقش پر رنگ ولایت بوضوح قابل مشاهده است و تنها عاملی که باعث شد مردم به صحنه وارد شوند نقش بی بدیل ولایت بود .

لازم به ذکر است برگزاری جشن ولایت با برنامه های متنوعی نیز همراه بود .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1