افتتاح هفتاد و پنجمین شعبه موسسه مالی و اعتباری شهر

هفتاد و پنجمین شعبه موسسه شهر در شهر مقدس مشهد افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی و تبلیغات موسسه مالی و اعتباری شهر ، هفتاد و پنجمین شعبه این موسسه صبح روز پنجشنبه 12 آذرماه در شهر مقدس مشهد افتتاح گردید.
این شعبه که با حضور جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری مشهد و تعدادی از مدیران ستادی موسسه افتتاح شد بعنوان سومین شعبه موسسه مالی و اعتباری شهر در مشهد میباشد.
خندان دل، معاون شهردار مشهد و عضوء هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری شهر در مراسم افتتاح این شعبه چشم انداز فعالیتی موسسه را بالاخص در کلانشهر مشهد بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد گسترش این موسسه به مشهد نویدبخش تامین بودجه های لازم دراحداث وتکمیل پروژه های فنی و عمرانی و آبادانی و سازندگی بیشتر شهر خواهد بود.
وی درباره خدمات قابل ارائه از طریق شعب موسسه مالی و اعتباری شهر گفت این موسسه بسترمشارکت غیر مستقیم شهروندان درپروژه های سودآورفرهنگی، فنی وعمرانی شهررا مهیا نموده و شهروندان ارجمند می توانند از طریق سپرده گذاری در شعب این موسسه علاوه بر نقش آفرینی در آبادانی شهر از سودهای مطلوب بهره مند شوند.
این اقدام درحالی صورت گرفت که سومین شعبه این موسسه ،در شهر اصفهان افتتاح شد ومسئولین آن موسسه برنامه افزایش شعب موسسه مالی واعتباری شهر تاپایان سال جاری را، به بیش ازیکصد شعبه عنوان نموده اند.
در پایان این گزارش به انتصاب و معرفی آقای علی اصغر حقیقی بعنوان رئیس شعبه مذکور توسط جناب آقای قهرمانی معاون امور شعب موسسه اشاره شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  47  =  56