ارائه تمامی خدمات نوین در شعبه بانوان بانک ملی

حسین دشتی:

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی گفت: شعبه بانوان بانک ملی که به تازگی در شهر مشهد افتتاح شده است، به هیچ وجه به دنبال ایجاد محدودیت برای زنان نیست.بلکه یک امکان جدید برای بانوان کشور است و در عین حال که تمامی خدمات نوین نیز در این شعبه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسین دشتی با رد اظهار نظرهایی مبنی بر ایجاد محدودیت و تفکیک جنسیتی در پی ایجاد این شعبه اظهار داشت: شعبه بانوان یک خدمت جدید در میان طیف متنوع خدمات بانک ملی است و بانوان محترم در صورت تمایل می توانند امور بانکی خود را در این شعبه انجام دهند.


وی افزود: در شهر مشهد که این شعبه افتتاح شده است، در مجموع 112 شعبه بانک ملی وجود دارد که شعبه بانوان ـ فاطمیه ـ نیز یکی از آنهاست با این تفاوت که تمامی کارکنان این شعبه از بانوان هستند ولی در عین حال بانوان می توانند در هر کدام از شعب مذکور امور بانکی خود را انجام دهند.


به گفته دشتی پاسخگویی به تمام سلایق موجود در جامعه و استفاده از توان کاری و مدیریتی کارکنان زن جزو اهداف مهم تاسیس شعبه بانوان بانک ملی می باشد.


وی در ادامه با رد پاره ای اظهار نظر ها در مورد ظاهری بودن این اقدام بانک ملی و عدم ارتباط آن با بانکداری اسلامی، به فعالیت های بانک ملی در زمینه اجرای بانکداری بدون ربا اشاره کرد و گفت: بانک ملی اولین بانکی در کشور بود که با تاسیس صندوق پس انداز ملی، حساب های قرض الحسنه پس انداز را از سایر حساب ها جدا کرد.


رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی افزود: ایجاد شعب بانک کارگشایی برای تامین نیازهای خرد و ضروری در تمامی شهرهای بالای 100 هزار نفر یکی از برنامه های جدی بانک ملی است که البته تاکنون در چندین شهر این امکان فراهم شده است.


به گفته وی بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام اقدامات متنوعی در حوزه بانکداری اسلامی نظیر تخصیص تمامی منابع قرض الحسنه به تسهیلات قرض الحسنه، ایجاد باجه های ترویج بانکداری اسلامی درشعب، اعطای بیشترین میزان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در سیستم بانکی و ایجاد زیرساخت های اجرای طرح بانکداری مشارکت در سود و زیان را انجام داده است.


دشتی در ادامه قابلیت های بالای بانکداری الکترونیک بانک ملی را در سیستم بانکی مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: شعبه بانوان بانک ملی یک امکان جدید برای بانوان کشور است در عین حال که تمامی خدمات نوین نیز در این شعبه وجود دارد.


وی خاطر نشان کرد: بر اساس اخبار رسیده، ظرف یکی دو روز اخیر استقبال خوبی از طرف بانوان مشهدی از این اقدام بانک ملی شده است.


ایجاد باجه های ترویج بانکداری الکترونیک


عضو هیأت مدیره : برگزاری همایش های بانک در استان ها باعث نوآوری و خلق روش های جدید می شود.

 
عضو هیأت مدیره در همایش مدیران ادارات امور شعب شرق کشور که در گرگان در حال برگزاری است گفت : بانک ملی در سراسر کشور دارای نیروهای خلاق و توانمند فراوانی است که برخی از این خلاقیت ها در این همایش ها شناسایی می شوند .
حسین زاده با  برشمردن بخشی از اقدامات انجام گرفته در ماه های اخیر افزود : ایجاد باجه های ترویج بانکداری الکترونیک از جمله این اقدامات ارزشمند است که بایستی تقویت و بیش از پیش گسترش یابد .


عضو هیأت مدیره با اشاره به اهمیت وصول مطالبات معوق گفت : باید با برنامه ریزی مناسب و پیگیری در جهت وصول مطالبات بانک و جذب منابع تلاش کنیم .


در این مراسم خواجه حسنی مدیر امور شعب شرق کشور نیز ضمن موفق خواندن همایشهای قبلی گفت : تفویض اختیارات به گونه ای انجام خواهد شد  که مدیران استانی بتوانند با سهولت بیشتری خواسته های مشتریان را برآورده  کننند.


وی با اشاره به آغاز مهندسی ارزش در دنیا گفت : بازار رقابت بسیار سنگین است و سازمان ها باید خود را با این بازار تطبیق دهند.


همچنین دکتر فراهانی مشاور مدیرعامل در انفورماتیک نیز  در همایش مذکور گفت : استفاده از IT در مدیریت امری اجتناب ناپذیر و آشنایی و آگاهی داشتن مدیران و کارکنان با این مقوله تعیین کننده است .

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =