بانک کشاورزی ۷۷ ساله شد

مراسم گرامیداشت هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی در مجموعه فرهنگی ورزشی مهر78 ‪ با حضور مدیران این بانک و جمعی از مشتریان برتر بانک برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی با سرمایه 20 میلیون ریال در بیست و یکم خرداد سال 1312 تحت عنوان بانک فلاحتی و صنعتی ایران به تصویب مجلس شورای ملی رسید تا برای توسعه کشاورزی در سراسر کشور فعالیت کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی در این مراسم گفت: در سال گذشته یک میلیون و ‪ ۵۰۰‬هزار کشاورز کشور از تسهیلات این بانک بهره مند شدند.


محمد طالبی ‬اظهار داشت: علاوه بر خدمات تسهیلاتی به این بخش، یک میلیون و ‪ ۵۰۰‬هزار قرارداد بیمه محصولات کشاورزی نیز در این بخش منعقد شد.


وی اظهار داشت: با وجودی که بانک کشاورزی طی سه سال اخیر در شرایط نامناسبی قرار داشت اما از کشاورزان تا سرحد توان حمایت کرد.


مدیرعامل بانک کشاورزی، ادامه داد: با توجه به الزامات تخصصی این بانک ، توانسته‌ایم در عرصه بانکداری در کشور و نظام بین‌الملل جایگاه مناسبی به خود اختصاص دهیم.


طالبی بانکداری الکترونیک و فعالیت‌های بانک کشاورزی در بخش اعتبارات را بعنوان مرجع تحولات نظام بانکی کشور ذکر کرد.


وی افزود: بانک کشاورزی علاوه بر هویت کارشناسی، بعنوان هم خانواده کشاورزان، دارای هویتی اجتماعی است و امروزه کارشناسان زیادی در بانک کشاورزی بعنوان راهنما و مشاوران آنها در بخش سرمایه‌گذاری فعالیت می کنند.


طالبی با اشاره به پیشرفت‌های اخیر کشور در بخش کشاورزی، گفت: بسیاری از پیشرفت‌های این بخش نتیجه فعالیت‌های بانک کشاورزی است.


*بانک کشاورزی ‪ ۳۵‬میلیون مشتری دارد


همچنین مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانک کشاورزی، در این مراسم مشتریان را شرکا و سرمایه داران اصلی بانک عنوان کرد و گفت: از این پس این برنامه هر ساله در بانک یادشده برگزار می‌شود.
مسعود آتشی اظهار داشت: این بانک هم اکنون ‪ ۳۵‬میلیون مشتری را بعنوان شرکای خود به همراه دارد.
مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانک کشاورزی، اظهار داشت: کارکنان برتر بانک خلاف عرف معمول که توسط دستگاه‌ها انتخاب می‌شوند، توسط مشتریان برتر انتخاب شده‌اند که می‌تواند در بهبود برخورد با ارباب رجوع تاثیرگذار باشد.
گفتنی است در این برنامه ‪ ۲۲‬مشتری نمونه ملی و ‪ ۵۵‬مشتری نمونه استانی انتخاب شدند و تندیس برگ سبز دریافت کردند و همچنین در این برنامه ‪۷۷‬ کارمند برتر این بانک نیز معرفی شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +    =  5