قانون خودرو تغییر می‌کند

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تغییر قانون خودرو در راستای حمایت از توانمندی‌های این صنعت تغییر خبر داد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تغییر قانون خودرو در راستای حمایت از توانمندی‌های این صنعت تغییر خبر داد.   

به گزارش پول‌نیوز، رضا رحمانی با اعلام این خبر در جلسه کارشناسی تالار گفتگو و اندیشه مدیریت ارتباطات گروه خودروسازی سایپا گغت: با توجه به پیشرفت چشمگیر به وجود آمده در صنعت خودرو و سهم بالای اشتغالزایی این صنعت نسبت به صنایع دیگر، به منظور بهره‌گیری از فرصت‌های مادی و دوری از تهدیدها، باید یک بار دیگر قوانین جدید برای توسعه صنعت خودرو ایجاد شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های صنعت خودروسازی افزود: برای اصلاح قانون خودرو و موانعی که در این زمینه وجود دارد باید تحولاتی صورت گیرد.

رحمانی موانع صادرات خودرو را از جمله این موانع برشمرد و تأکید کرد: موانع ساختاری و قانونی مهمترین مانع برای صادرات موفق در صنعت خودرو است و البته در کنار آن باید بحث کیفیت و قیمت نیز مورد نظر خودروسازان قرار گیرد.

وی با تاکید بر استقبال مجلس از تغییر قانون خودرو گفت: پس از 20 سال باید متناسب با تحولات دنیا تغییراتی در قانون خودرو کشور صورت گیرد و نظرات جدید جمع بندی شود و با توجه به نظرات جمع بندی شده قوانین جدید به تصویب برسد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با اشاره به حمایت کشورهای صنعتی از صنایع خودروسازی در جریان بحران اقتصادی تصریح کرد: دولت نیز موظف است در این برهه از صنعت خودروسازی کشور حمایت کند.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −  74  =