آغاز دور جدید ثبت نام مسکن مهر در شهرهای جدید

معاون وزیر مسکن و شهرسازی از آغاز فراخوان ثبت نام مسکن مهر خبر داد و اعلام کرد: فراخوان سال 1390 مسکن مهر شهرهای جدید تا هفته آینده شروع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک جمشید نورصالحی در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده برای ساخت مسکن مهر در سال آینده، اظهار داشت: ساخت 200 هزار واحد مسکن مهر سال آینده در شهرهای جدید شروع می شود که فراخوان یکصد هزار واحد آن در هفته جاری یا هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، پردیس را شهر جدید دیگری معرفی کرد که در نوبت افتتاح قرار دارد. وی افزود: 700 واحد مسکونی در شهر جدید پردیس در نوبت افتتاح قرار دارد که به زودی و پس از اعلام برنامه ها به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به در حال ساخت بودن 4 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد ، گفت: هر چند وزارت نیرو برای رفع مشکل تامین آب شهر جدید پرند تاخیر داشت اما در حال حاضر این مشکلات در حال رفع است و تامین آب فاز 3 شروع شده است.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی به پروژهای صنعتی سازی درشهرهای جدید اشاره کرد و افزود: در اغلب شهرهای جدید ساخت و سازها به شیوه صنعتی انجام می شود و تنها در برخی پروژه ها ساخت تعداد واحد های  بیشتری  پیش بینی شده است. 

نورصالحی اظهار داشت: افتتاح مسکن مهر دیگر شهرهای جدید در سفرهای استانی بعدی انجام می شود. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  +    =  38