آغاز عرضه اوراق ممتاز بانک مسکن در فرابورس

اوراق گواهی حق تقدم استفاده ازتسهیلات مسکن بانک مسکن- اوراق ممتاز- از روز شنبه هشتم آبان ماه سال جاری در بازار فرابورس خرید و فروش می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مدیر امور آمار و برنامه ریزی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت:به منظور جلوگیری از واسطه گری در خرید و فروش اوراق استفاده ازتسهیلات مسکن بانک و ایجاد تمرکز در نقل و انتقال آنها خرید و فروش اوراقی که از 15 مهرماه به بعد منتشر می شود؛ در بازار فرابورس انجام خواهد شد.

این گزارش حاکی است: بانک مسکن چندی پیش اقدام به ایجاد حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز برای مشتریان نمود تا متقاضیان با افتتاح این حساب، علاوه بر دریافت یک درصد سود بیشتر از حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی در سیستم بانکی از امکان استفاده از اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن نیز بهره مند شوند.
امکان برخورداری از اوراق استفاده از تسهیلات مسکن برای خرید یا ساخت واحد مسکونی،قابلیت انتقال و اهدای اوراق ممتاز به دیگران و امکان تجمیع تسهیلات حساب صندوق پس انداز مسکن و تسهیلات اوراق ممتاز برای ساخت یک واحد مسکونی تا سقف 380 میلیون ریال در مواردی که بستگان درجه یک به صورت سه دانگ اقدام به احداث یک واحد مسکونی نمایند و همچنین برای خرید واحد مسکونی تا سقف 200 میلیون ریال از مزایای این حساب است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −    =  67