روستاییان از سال دوم یارانه بیشتری دریافت می کنند

رییس جمهور چهارشنبه شب در گفت وگوی ویژه با شبکه محلی خراسان شمالی گفت: دولت بنا دارد که از سال دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به مناطق محروم کشور یارانه بیشتری پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از ایرنا، دکترمحمود احمدی نژاد با اشاره به اینکه هدفمند کردن یارانه ها یک گام در اجرای عدالت است افزود: در سال دوم در تقسیم بندیهای فعلی تغییراتی انجام می شود.

رییس جمهور گفت: حدود 60سال است که عده ای از منابع تولیدی کشور فرصت استفاده بیشتری داشته اند که البته آنها هم مقصر نبودند ولی باید کاری کرد با اجرای این قانون فاصله طبقاتی در پنج سال آینده به حداقل برسد.

وی افزود: هم اکنون بسیاری از مردم به نوع روابط اقتصاد فعلی عادت کرده اند و دولت مصمم به تغییر رفتارها است و این کار باید زودتر انجام شود.

رییس جمهور با اشاره به اینکه شمار اندکی از مردم در برابر اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها مقاومت می کنند گفت: اجرای عدالت دشمن دارد و بزرگترین دشمن نیز شیطان است.

احمدی نژاد در این گفت و گوی ویژه خبری افزود: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها زندگی ها خراب نمی شود بلکه در مسیر درست قرار می گیرد چرا که ثروت ملی افزایش پیدا می کند و این افزایش به نفع همه مردم است.

رییس جمهور افزود: ممکن است زمانی لازم شود تا مردم یک جنس را به علت گران شدن آن و تنبیه کارخانه سازنده آن نخرند و این عمل بهترین روش مبارزه با گرانفروشی است.

احمدی نژاد گفت: همکاری مردم در زمینه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تاکنون بسیار مطلوب بوده است و در این زمینه باید از کسانیکه ثبت نام یا اطلاعات ارایه کردند و حتی کسانیکه ثبت نام نکردند یا انصراف دادند تشکر کرد.

رییس جمهورهمچنین از مقاومت مردم در برابر شایعات در زمینه نتایج قانون هدفمند کردن یارانه ها قدردانی کرد و گفت: در این راستا اصناف خوب عمل کردند چون اجرای این طرح به سود همه اقشار جامعه است.

احمدی نژاد تصریح کرد: اگر قرار باشد در طرح هدفمند کردن یارانه ها قیمت اجناس کمی افزایش پیدا کند دولت از قبل اطلاع رسانی می کند.

رییس جمهور گفت: سالهای طولانی است که عده ای خارج از شبکه های رسمی تلاش کردند تا جیب های خودشان را پر کنند ولی با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها این معضل یکبار برای همیشه از بین خواهد رفت.

احمدی نژاد در ادامه این گفت وگوی ویژه خبری با شبکه محلی خراسان شمالی

به استقبال مردم از رییس جمهور اشاره کرد و گفت: هیچ قدرتی نمی تواند با این ملت مقابله کند.

رییس جمهور گفت: حضور گسترده مردم در مناسبات های مختلف انقلاب سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می شود و قدرت های ستمگر نمی توانند خللی در این مناسبات ایجاد کنند.

احمدی نژاد افزود: اتفاقات بزرگی در راه است چرا که مردم دنیا به دنبال عدالت و زندگی با شرافت هستند.

رییس جمهورگفت: به همه مستکبران نصیحت می کنم که لذت های حیوانی را کنار بگذارند وفرهنگ خانواده، عدالت محوری، عزت و سرافرازی را در جوامع سرلوحه کار خود قرار دهند در غیراینصورت ذلت در انتظار آنها است.

احمدی نژاد در این گفت وگوی خبری، استان خراسان شمالی را یکی از استانهای توانمند در زمینه کشاورزی، صنعت و گردشگری دانست و گفت: دولت نگاه ویژه به این استان نوپا تا 10سال آینده خواهد داشت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  2  =