افزایش صددرصدی سرمایه بانک سرمایه

بانک سرمایه در راستای اجرای سیاستگذاری های کلان توسعه و پیشرفت بانک، در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام، سرمایه خود را صد در صد افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی و بین الملل بانک سرمایه، مجمع عمومی فوق العاده این بانک در تاریخ 23/10/1389 و با حضور 78/82 درصد صاحبان سهام یا وکلا و نمایندگان قانونی آن ها در سالن همایش هتل بزرگ فردوسی برگزار شد.


در ابتدای جلسه، غلامرضا حاجی زاده، مدیرعامل بانک در سخنانی به تشریح پیشنهاد هیأت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه و لزوم آن پرداخت.


پس از استماع سخنان مدیرعامل، حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارش مثبت خود را مبنی بر افزایش سرمایه پیشنهادی قرائت کرد. آن گاه رای گیری از سهامداران به عمل آمد و با اکثریت قاطع موافقت شد که سرمایه بانک از مبلغ 3535 میلیارد ریال به مبلغ 7070 میلیارد ریال ظرف مدت 3 سال ( تا پایان سال 1392 ) افزایش یابد.


این گزارش می افزاید: با وجود این که الزام بانک مرکزی برای حداقل سرمایه بانک های خصوصی، 4000 میلیارد ریال است اما سهامداران بانک سرمایه به پیشنهاد هیات مدیره برای افزایش سرمایه تا 7000 میلیارد ریال رای مثبت دادند.


در انتهای این گزارش، به نقل از اکبر عینی، رئیس اداره روابط عمومی و بین الملل بانک سرمایه، چنین آمده است: « بانک سرمایه در ادامه طرح های تحول و توسعه فعالیت ها و افزایش کارآمدی خود، اینک از فرصت اعتماد سهامداران برخوردار است تا بتواند به صورت جهشی مسیر رشد را طی کند. »

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  +    =  75