بانک سامان به عضویت کانون بانکداران آسیایی درآمد

پس از رایزنی های اولیه و ارسال اسناد لازم, کانون بانکداران آسیایی در تاریخ 21 جولای 2011 پس از بررسی مستندات ارایه شده از سوی بانک سامان با عضویت این بانک در این کانون بین المللی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کانون بانکداران آسیایی در سال 1981 و با هدف توسعه روابط مالی و اقتصادی بین بانک ها و کشورهای مختلف در تایپه تاسیس شده است.


شایان ذکر است در حال حاضر حدود 100 بانک از 23 کشور تواسته اند شرایط عضویت در این کانون را احراز کنند که اعضا این امکان را می یابند در همایش ها و نشست های متعددی که در طول سال برگزار می شوند حضور پیدا کنند و به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های مشترک همکاری بپردازند.


گفتنی است فعالیت های گسترده و عملکرد مناسب بانک سامان در عرصه بین المللی به عنوان یک بانک شناخته شده در عرصه جهانی یکی از دلایل پذیرش این عضویت بوده است.


در این گزارش آمده است یکی از اهداف بانک سامان از عضویت در این کانون امکان توسعه روابط بانک های ایرانی در سطح بین المللی و همچنین بهره برداری از موقعیت های مختلف برای حضور در رویدادها و همایش هایی است که از سوی این کانون در سطح بین المللی برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  86  =