پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی مسکن از امروز

بانک مسکن اعلام کرد :

مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن اعلام کرد : سقف تسهیلات بانکی مسکن با سپرده از 18 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش یافته که از امروز قابل پرداخت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک خدابخش سربندی گفت : همه افرادی که از قبل در حساب صندوق پس انداز مسکن ، سپرده گذاری کرده اند ، می توانند با مراجعه به شعب بانک متناسب با امتیاز کسب شده از تسهیلات 20 میلیون تومانی خرید یا ساخت مسکن استفاده کنند.


وی افزود : ضوابط پرداخت این تسهیلات همانند تسهیلات 18 میلیون تومانی است و در هر 6 ماه که یک دوره محسوب می شود یک برابر سپرده گذاری ، تسهیلات تعلق می گیرد.


خدابخش سربندی گفت : برای نمونه متقاضیان برای دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی باید 10 میلیون تومان را دو دوره 6 ماهه سپرده گذاری کنند تا از این تسهیلات بهره مند شوند و هر قدر مبلغ کمتری سپرده گذاری شود باید دوره های بیشتری منتظر بمانند.


وی حداکثر محاسبه دوره سپرده گذاری برای بهره گیری از این تسهیلات را 7 دوره 6 ماهه اعلام کرد و گفت : اگر در 7 دوره ، متوسط موجودی هر دوره ، دو میلیون و نهصد هزار تومان باشد ، متقاضیان می توانند 20 میلیون تومان تسهیلات خرید یا ساخت مسکن دریافت کنند.


مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن گفت : این دستورالعمل از فردا در سراسر شعب بانک مسکن اجرا می شود و تفاوتی میان تهران و شهرستانها نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =