رشد ۳۰ درصدی کاربران چهار خدمت الکترونیک بانک اقتصادنوین

تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان تیرماه 1390 از مرز یک میلیون و 450 هزار کاربر گذشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین کاربران این چهار خدمت الکترونیک  بانک اقتصاد نوین  در حالی در پایان تیرماه به این تعداد رسید که در زمان مشابه سال قبل یک میلیون و 122 هزار کاربر از این خدمات استفاده می‌کردند.


تعداد کاربران تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 30 درصد رشد داشته است.


بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران در یک دهه فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای به مشتریان ارایه کرده است که توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و کاهش لزوم حضور مشتری در شعب بانک از جمله این خدمات است.


در این راستا بانک اقتصادنوین با ارایه خدمت صدور آنی کار در تمام شعب خود در کوتاه ترین زمان ممکن کارت نقدی مشتریان را صادر می‌کند ضمن اینکه نرم‌افزار موبایل بانک از طریق سیستم بلوتوث سرور به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.


علاوه بر این، سامانه جدید اینترنت بانک اقتصادنوین ابتدای سال جاری رونمایی شد.

این خدمت بانک اقتصادنوین خدمات متنوعی از جمله اعلام موجودی، مشاهده صورتحساب، افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی (عادی، مستمر و گروهی)، انتقال وجه کارت به کارت (داخلی و شتابی)، انتقال وجه بین بانکی ساتنا، انتقال وجه بین بانکی پایا (عادی و دسته‌ای)، مشاهده تسهیلات اعطایی و پرداخت اقساط، مدیریت کارت (مشاهده، انسداد، انتقال وجه و پرداخت قبض)، مدیریت چک (درخواست، ثبت مبلغ و انسداد) و گزارشات متنوع، پشتیبانی از حساب‌های ارزی را به مشتریان ارایه می‌کند.


لازم به ذکر است چندی پیش دبیرخانه پنجمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی، سامانه اینترنت بانک اقتصادنوین را به عنوان برترین سامانه این خدمت در کشور معرفی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =