افزایش ۹۰ درصدی صدور واحدهای جدید سرمایه‌گذاری صندوق آتیه نوین

از ابتدای سال

از ابتدای سال صدور واحدهای جدید سرمایه‌گذاری صندوق آتیه نوین 90 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین، طبق اعلام حسین درویشها، مدیریت بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق آتیه نوین از ابتدای سال جاری با 829 هزار و 659 واحد صدور جدید، 90 درصد افزایش خالص داشته و به رقم یک میلیون و 756 هزار و 221 واحد رسیده است.


وی دلیل استقبال قابل توجه سرمایه‌گذاران را بازدهی علی‌الحساب 17 درصد تضمین‌ شده (شرط ماندگاری دو ماه)، توسعه عملیات بانکداری اختصاصی در شبکه شعب بانک اقتصادنوین و بازدهی پایین یا ریسک غیرمتعارف سایر بازارها اعلام کرد.


وی با اشاره به اینکه نرخ مذکور، حداقل بازدهی تضمین شده اوراق است و بر اساس عملکرد فصلی صندوق، نرخ بالاتری پرداخت می‌گردد، گفت: به دارندگان اوراق در پایان سه ماهه اول سال جاری سود قطعی 18.27 درصدی روزشمار پرداخت شده است.
درویشها به سرمایه‌گذارانی که بدنبال کسب بازدهی متناسب و تضمین شده هستند، خرید این اوراق را توصیه نمود و تنوع محصولات با شرایط مشابه (بازدهی بالا و تضمین شده) در شعب منتخب بانک را مزیتی برای مشتریان بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین دانست.


وی با اشاره به رشد 73 درصدی سرمایه تحت مدیریت بانکداری اختصاصی از ابتدای سال جاری، از برنامه‌ریزی گسترده توسعه محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی خبر داد.


نمودارهای

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  30  =  39