خاوری خواهان ادامه فعالیت ژان صیاد در بانک ملی است

مدیرعامل شرکت سداد ماندنی شد

محمود رضا خاوری اعلام کرد که ژان صیاد همچنان در شرکت سداد حضور خواهند داشت.

مدیرعامل  بانک ملی در گفتگو  پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا کنون حکمی برای رفتن آقای صیاد صادر نشده و ما تمایل داریم تا وبی همچنان در بانک ملی خدمت رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ژان صیاد از بنیانگذاران اولیه شرکت خدمات انفورماتیک  محسوب می شود همچنین شرکت داده پردازی سداد را تاسیس و  از ابتدا تا اکنون  به مدت 12 سال مدیرعامل آن است. وی با توجه به سابقه 32 ساله در بانک ملی تقریبا تمام فعالیت های خود را در حوزه انفورماتیک و توسعه اتوماسیون  بانکی صرف کرده است و به تعبیری می توان گفت وی بخشی از تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران محسوب می شود.

وی اکنون پس از  32 سال خدمت  در بانک ملی قصد دارد خود را بازنشست کند. اما به نظر می رسد مسئولان بانک ملی حضور وی را غنیمتی برای این بانک میدانندو تلاش دارند نظر وی را برای ماندن جلب کنند.

پیش از این گفته شده بود که قرار  است طی چند روز آینده صیاد جای خود را به معین زاد رئیس فعلی اداره انفوماتیک بانک ملی بدهد.اما این خبر از سوی خاوری تکذیب شد.

ژان صیاد هم اکنون عضو هیات مدیره بانک مجازی آرین و دارای مدرک کارشناسی ارشد «علوم کامپیوتر و کاربردهای آن» از کشور انگلستان است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =