بانک انصار۳۵۰ میلیارد تومان صکوک منتشر می کند

مدیر عامل بانک انصار:

مدیرعامل بانک انصار اعلام که این بانک خصوصی، 350 میلیارد تومان اوراق صکوک اجاره منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک آیت الله ابراهیمی در گفت و گو با پایگاه خبری اعتبار با بیان این نکته که اوراق صکوک بانک انصار در شش ماهه دوم سال منتشر خواهد شد، افزود: هم اکنون این کار در مرحله انجام هماهنگی ها با بانک مرکزی برای دریافت مجوز صدور اوراق است.

وی از برنامه بانک انصار برای تاسیس صندوق های سرمایه گذاری خبر داد و اظهار داشت: تاسیس این صندوق ها هنوز عملیاتی نشده و در حال برنامه ریزی است.

مدیرعامل بانک انصار در مورد تعدیل سود سهام این بانک هم گفت: فعلا تعدیل سودی اعلام نمی کنیم .

وی با تاکید بر این نکته که گشایش نماد در برنامه بانک انصار نبوده است، تصریح کرد: در عین حال اقبال عمومی نسبت به سهام بانک از روز اول گشایش نماد در بورس تاکنون زیاد بوده به گونه ای که قیمت سهام از 268 تومان به 290 تومان افزایش یافته است.

ابراهیمی تعداد سهامداران بانک انصار را حدود 100 هزار نفر ذکر کرد و گفت: سرمایه بانک نیز اکنون 400 میلیارد تومان است که به دلیل افزایش حجم بانک و الزامات مدیریت ریسک، افزایش سرمایه در سال های بعد در دستور کار قرار دارد.

وی بانک انصار را دارای 700 شعبه و باجه مستقل ذکر کرد و افزود: هم اکنون این بانک گسترده ترین شبکه بانکی خصوصی کشور است و 7 میلیون و 900 هزار فقره حساب فعال نیز در آن گشایش شده است.

مدیرعامل بانک انصار نسبت مطالبات معوق این بانک را 3.7 درصد دانست و گفت: این در حالی است که نسبت مطالبات معوق در نظام بانکی کشور بیش از 15 درصد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  12