بهره مندی از بانکداری الکترونیکی کلید رضایت مشتریان

مدیر عامل بانک گردشگری:

در نخستین بازدید خود از شعبه مرکزی این بانک درجمع همکاران گفت: افتخار خواهیم کرد مشتریان بانک از دریافت محصولات و خدمات ارایه شده راضی باشند. بانک گردشگری با بهره مندی از سرمایه انسانی مجرب و استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مدرن و بهره مندی از بانکداری الکترونیکی ، بستر مناسبی یرای دستیابی به سرمایه گرانقدر رضایت و اعتماد مشتریان را فراهم خواهدآورد .

ناصر سالار با تأکید بر اینکه شعب ، ویترین اصلی بانک محسوب می شوند ، افزود : در کنار تلاش برای نشان دادن ظاهر جذاب این ویترین ، بایستی به باطن آن نیز که مشتری مداری است توجه ویژه ای داشته باشیم و به همین لحاظ ، حفظ کرامت مشتریان بانک و کسب رضایت آنان با ارایه خدمات و محصولات مناسب، مورد تاکید است .

سالار همچنین اظهار داشت : بانک گردشگری با بهره مندی از سرمایه انسانی مجرب و استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مدرن و بهره مندی از بانکداری الکترونیکی ، بستر مناسبی یرای دستیابی به سرمایه گرانقدر رضایت و اعتماد مشتریان را فراهم خواهدآورد .

مدیرعامل بانک افزود : وظیفه شعب عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات پولی و مالی به مشتریان است ، به گونه‌ای که این محصولات و خدمات دراسرع وقت، با بهترین کیفیت و با ارزان‌ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان  قرارگیرد.

سالار اظهار داشت : افتخار خواهیم کرد مشتریان بانک از خرید محصولات و خدمات مدرن ارایه شده توسط بانک گردشگری راضی باشند و بتوانیم فراتر از انتظار و با بهره مندی از تجارب همکاران پیشکسوت و روحیه پویای همکاران جوان بانک و استفاده از امکانات موجود ، انتظارات مشتریان را برآورده سازیم و با پشتیبانی و تداوم خدمات و با پرستاری از خدمت گیرندگان ؛ آینده ای خوب برای این بانک خوشنام ترسیم نماییم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18