اولین نشست کارکنان وبلاگ نویس بانک ملی ایران برگزار شد

اولین نشست کارکنان وبلاگ نویس بانک ملی ایران با حضور حسین زاده عضو هیات مدیره این بانک و چند تن از کارشناسان حوزه رسانه در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این نشست در واقع سومین هم نشینی همکارانی است که در این حوزه فعال می باشند . نشست های قبلی با عنوان « جشنواره وبلاگ نویسان شبکه بانکی » برگزار و از زحمات آن ها قدردانی و سپاسگزاری شد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این نشست به اهمیت شبکه های اجتماعی و تاثیرگذاری مثبت آن ها در افکار عمومی از طریق وب اشاره کرد و خواستار تشکیل کانون یا باشگاه وبلاگ نویسان کارکنان بانک ملی ایران شد.

وی در ادامه سخنان خود، همکاری متقابل نشریه داخلی بانک و وبلاگ نویسان ، اهتمام بیشتر به مسائل و موضوعات بانکی، ارتباط متقابل وبلاگ نویسان با یکدیگر و برگزاری دوره آموزشی وبلاگ نویسی را توصیه و بر اهمیت این موارد تاکید کرد.

دکتر ضیایی پرور متخصص ارتباطات، استاد دانشگاه ، روزنامه نگار و مشاور بانک ملی ایران در امور سایت، سخنران اصلی این نشست بود که ضمن اشاره به تاریخچه اینترنت ، تفاوت اینترنت و وب ، ویژگی های وبلاگ ها، اهمیت وب در عرصه های اجتماعی و معرفی شبکه های اجتماعی در انتقال اطلاعات و افزایش آگاهی ها و … بانک ملی ایران را از پیشگامان وبلاگ نویسی در بین سازمان ها برشمرد و از حمایت های آقای حسین زاده و دیدگاه مثبت وی نسبت به این پدیده نوین اجتماعی قدردانی و تشکر کرد.

دکتر صدر، پژوهشگر و و استاد هنرهای زیبا دیگر مهمان این نشست بود که طی سخنانی، دوره های مختلف ارتباطی و ورود رسانه های جدید همگانی را ذکر کرد و ویژگی های هر یک را به تفکیک بر شمرد. وی با اشاره به مقاومت افراد در برابر تغییر و ورود رسانه های جدید ، استفاده مثبت از این رسانه ها در خدمت فرهنگ و تاریخ کشور را خواستار شد.

این نشست با برگزاری پانل هم اندیشی و پرسش و پاسخ با حضور  حسین زاده ، دکتر ضیایی پرور و دکتر صدر ادامه یافت و ضمن استماع سخنان شرکت کنندگان به پرسش های کتبی و شفاهی آن ها در فضایی صمیمانه پاسخ داده شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄    =  14