کاهش اندک نرخ طلا در روز جمعه

دلار بعد از دو روز کاهش کماکان با خبرهای رسیده مبنی بر رشد کند نرخ بیکاری در آمریکا و حمایت بانک مرکزی آمریکا مبنی بر تزریق پول به بازارهای آمریکا روند نزولی خود را ادامه داد.

بر اساس گزارش طلا از بلومبرگ  واحد پولی یورو بعد از رسیدن شایعاتی مبنی بر اینکه این احتمال وجود دارد که نخست وزیر یونان طرح انجام همه پرسی را با مرحله اجرا نرساند یورو در روز گذشته دوباره با افزایش همراه شد.

طلا طی 6 هفته گذشته با روند صعودی همراه بوده است و در روز جمعه با تغییر خفیفی نسبت به روزهای گذشته با توجه به بروز موضوع خروج یونان از اتحادیه اروپا همراه شد. 

رویترز نیز در گزارشی اعلام کرد: دولت یونان در صدد است تا بتواند در اجرای همه پرسی ادامه کار خود را در اتحادیه اروپا به رای بگذارد و همین امر نگرانی را به بازارهای اروپایی تزریق کرده است. در همین باره رهبران اتحادیه اروپا با پیشنهادات دیپلماتیک در قانع کردن دولت یونان به قبول کمک های مالی جدید هستند

در همین حال در روز جمعه طلا با 4 دلار و 26 سنت کاهش به 1758 دلار و 39 سنت با اعلام ساعت 3:53 دقیقه به وقت لندن رسید. طلا در روز پنجشنبه با جهشی خود را به 1767 دلار رساند که این میزان بعد از 22 سپتامبر به بعد بالاترین میزان افزایش برای این فلز ارزشمند بوده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  −  46  =