پیش بینی کیتکو از افزایش قیمت طلا

کارشناسان کیتکو افزایش بهای طلا برای هفته جاری را پیش بینی کردند.

از بین 34 تحلیل گر سایت کیتکو 24 نفر در این نظر سنجی شرکت کردند که از بین این 24 نفر، 21 نفر بهای این هفته طلا را با افزایش و 3 نفر هم بهای این هفته طلا را با کاهش همراه دانستند. بر اساس گزارش طلا کیتکو، در این بین هیچ کدام از کارشناسان بهای این هفته طلا را بدون تغییر ارزیابی نکردند. شرکت کنندگان در این نظر سنجی از بین سرمایه گذاران بانکی ، تاجران فیوچرز، تحلیل گران چارت های تکنیکال و دلالان شمش های طلا می باشند.

از مهمترین دلایلی که این 21 کارشناس در افزایش بهای طلا در این هفته به آن اشاره کرده اند کاهش نرخ بهره بانک مرکزی اروپایی می باشد که سرمایه گذاران برای رسیدن به سود بیشتر مطمئنا به سمت طلا گرایش بیشتری از خود نشان خواهند داد و همین امر باعث افزایش سطح تقاضا برای طلا شده و بهای آن را افزایش می دهد.

گروهی دیگر از کارشناسان که به کاهش بهای طلا در این هفته رای داده اند دلیل را در افزایش ریسک در بازارهای جهانی دانسته اند که دولت یونان باعث به وجود آمدن این ابهامات در بازارهای جهانی شده است. بروز این نگرانی ها باعث فروش طلا از سمت سرمایه داران خواهد شد.

همچنین با توجه به سیاستهای به کار گرفته شده توسط سران اتحادیه اروپا وهمچنین افزایش سطح امنیت طلا در جهت سرمایه گذاری برای سرمایه داران می توان این احتمال را داد که طلا با افزایش قیمت طلا همراه خواهد شد.

در هفته گذشته روند صعودی طلا با اتخاذ تصمیم اجرای همه پرسی از سمت نخست وزیر یونان و ایجاد التهاب در بازارهای جهانی آغاز شد و با افزایش 0.51 درصدی به 1756 دلار و 10 سنت در هر اونس رسید.

در همین راستا کارشناسانی سطح پایداری طلا در این هفته را پیشبینی کرده اند.در این بین ارقامی از قبیل 1775و1780 بیشتر از ارقام دیگر به چشم می خورد.

لازم به ذکر است که کارشناسان کیتکو هم وضعیت طلا را در این هفته با افزایش همراه دانسته اند که دلیل این امر را می توان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا دانست.

به گفته بسیاری از تحلیل گران افزایش بهای طلا تا پایان سال میلادی ادامه خواهد داشت و بهای طلا تا پایان سال میلادی به 1850 دلار در هر اونس خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  72  =