تاکید مدیرعامل بانک ملی بر حفظ رضایت مشتریان

در سفر به سیستان و بلوچستان

مدیر عامل بانک ملی با تاکید بر اهمیت انتظارات مشتریان از این بانک ابراز داشت: رفع نیازهای خرد و ضروری و جلب رضایت مشتریان باید برای کارکنان اصل باشد. مراجعه شهروندان مانند نعمت خداوند است و باید با روی گشاده در حد وسع و امکان این خواسته ها را اجابت کنیم تا بانک ملی ایران همچنان مامن مردم باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرشاد حیدری مدیر عامل بانک ملی ایران در سفر به استان سیستان و بلوچستان در جمع مسئولان و کارکنان اداره امور شعب این استان حضور یافت.

حیدری  در این جلسه که  خواجه حسنی مدیر امور شعب شرق کشور، صفای نیکو مدیر امور حراست و دشتی رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشتند، ضمن اشاره به بزرگان تاریخ این خطه از میهن گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای استعدادها و پتانسیل هایی است که باید عرصه را برای شکوفا شدن آنها باز کرد.

مدیرعامل بانک ملی با اشاره به نقش تلاش های پیشینیان در کسب جایگاه امروزی بانک، افزود: امیدواریم با افزایش وفاداری سازمانی، توجه به اخلاق سازمانی و حفظ شان و منزلت بانک ملی ایران، این امانت را هرچه  شایسته تر به نسل آینده واگذار کنیم.

آقای حیدری گفت: منابع انسانی در همه سازمان ها به عنوان گنجینه و سرمایه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به خصوص در سیستم هایی که محصول آنها خدمت رسانی است، منابع انسانی سازمان ها برای دستیابی به اهدافشان باید بدانند ، بتوانند و بخواهند. یعنی با آموزش و دانستن ارتقا یابند و بتوانند دانسته ها را به حیطه عمل برسانند و برای این کار انگیزه کافی داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت انتظارات مشتریان از بانک ملی ایران ابراز داشت: رفع نیازهای خرد و ضروری و جلب رضایت مشتریان باید برای کارکنان اصل باشد. مراجعه شهروندان مانند نعمت خداوند است و باید با روی گشاده در حد وسع و امکان این خواسته ها را اجابت کنیم تا بانک ملی ایران همچنان مامن مردم باقی بماند.

 آزادی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران و وضعیت منابع و مصارف بانک در استان، اهمیت امنیت روانی پایدار منابع انسانی و نقش آن در افزایش بهره وری و رضایتمندی کارکنان ارائه کرد.

مدیر عامل و هیات همراه در این سفر از شعبه ممتاز زاهدان ، شعبه فرودگاه ، باشگاه ورزشی کوثر و مهمانسرای شهرستان زاهدان بازدید کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  10  =