بانک ملی ایران از مشتریانش پوزش خواست/احتمال تداوم اختلالات تا دو روز آینده

به دلیل اختلال در سیستم های الکترونیکی

روابط عمومی بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای از اختلالات پیش آمده در سیستم انفورماتیکی از هموطنان عزیز عذرخواهی کرد. ضمن اینکه احتمال داد این اختلالات تا یکی دو روز آینده نیز ادامه داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  در این اطلاعیع امده است:بدینوسیله از محضر هموطنان عزیز و مشتریان گرانقدر بانک ملی ایران که طی یکی دو روز اخیر با اختلالاتی درسیستم انفورماتیکی این بانک مواجه شده اند، عذرخواهی کرده و به اطلاع می رساند به دلیل حجم بالای تراکنش های مالی و افزایش بیش از حد انتظار تراکنش ها در ماه های اخیر، ارتقای سیستم سخت افزاری و تجهیز و توسعه زیرساخت های انفورماتیکی اجتناب ناپذیر بوده که با عنایت به تعهد این بانک به ارائه بهترین، سریع ترین و مطمئن ترین خدمات بانکی در خور شان مردم شریف کشور و با توجه به افزایش حجم عملیات در نیمه دوم و نزدیک شدن به ماه های پایانی سال، انجام این تحول ضرورتی تام داشت.

لذا از محضر هموطنان ارجمند بویژه مشتریان گرامی می خواهد با صبر، حوصله و متانت با موضوع برخورد کرده و با همکاری خود زمینه لازم را برای انجام موفقیت آمیز این تغییر و تحول فراهم نمایند، تحولی که فواید آن مستقیماً و در آینده نزدیک نصیب مشتریان ارجمند خواهد شد.

بنابراین گزارش بانک ملی ایران از بالاترین حجم تراکنش های مالی و حساب های الکترونیکی درمیان بانکها برخوردار است و با توجه به افزایش قابل توجه تعداد تراکنش ها در ماه های اخیر و به منظور جلوگیری از کندی سیستم و کسب آمادگی لازم برای انجام بهتر و سریع تر درخواست های انفورماتیکی و الکترونیکی هموطنان، اقدام به تجهیز و توسعه زیرساخت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود کرده است.

روابط عمومی بانک ملی ایران، این تغییر و تحول را در راستای رفاه حال مشتریان، افزایش اطمینان و بالا بردن سرعت سرویس دهی ذکر کرده و این ارتقای سیستم را اجتناب ناپذیر خوانده است.

بر اساس گفته روابط عمومی احتمال اینکه این اختلالات تا یکی دو روز آینده نیز ادامه داشته باشد از هموطنان عزیز خواست تا با حوصله و متانت ، همکاری لازم را با کارکنان این بانک به عمل آورند تا عملیات نقل و انتقال انفورماتیکی با موفقیت به پایان برسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. iranitprofessional@yahoo.com می گوید

    با سلام
    انحصار در هر زمینه ای باعث اهمیت ندادن به رضایت سرویس گیرندگان می شود. در این مورد بخصوص شرکت خدمات انفورماتیک به دلیل رانت موجود علی رغم نداشتن توان فنی و مدیریتی باعث به هدر رفتن سرمایه ملی شده است و این همه در حالی است که شرکت ها و افراد تواناتری در این حوزه در کشور فعال هستند.
    بسیار باعث تاسف است که با وجود این همه محدودیت های بین المللی که خواه نا خواه باعث هزینه برای ما می شود، با دست خودمان نیز به کیفیت زندگی شهروندان آسیب برسانیم.

    متشکرم.

  2. ناشناس می گوید

    افتضاحی دیگر برای شرکت خدمات انفورماتیک و مدیران برجسته آن!!!!!

ارسال یک پاسخ

60  ⁄  20  =