قدردانی از مدیر بانک مسکن استان سمنان

طی مراسمی از مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان به عنوان حامی خیرین مسکن ساز قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در گردهمایی خیرین مسکن ساز که در مهدیشهر برگزار شد؛ از آقای محمود لطف الله پور مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان به  عنوان حامی خیرین مسکن ساز و محرومان با اهدای نشان و لوح سپاس،تقدیرشد .

همچنین در ادامه این مراسم،کیومرث سلگی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور، واحد های مسکونی خیر ساز را مکمل مسکن مهر دانست و مهم ترین هدف انجمن را ساخت سرپناه برای اقشار کم درآمد عنوان کرد .

عباس رهی استاندار سمنان نیز ساخت مسکن برای محرومان در دولت های نهم و دهم را  برگرفته از نگاه امام خمینی (ره) به اقشار کم درآمد دانست.

شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر تحویل کلید واحد مسکونی به 5 نفر از متقاضیان ، کلنگ احداث مجتمع 50 واحدی کوهسار نیز به زمین زده شد .
 

لازم به یادآوری است بانک مسکن علاوه بر این با پرداخت تسهیلات در بخش مسکن مهر به اقشار کم درآمد و محروم جامعه در راستای اجرای سیاست های دولت در تامین مسکن این اقشار فعالیت می کند به طوری که از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون تعداد 2میلیون و 427 هزار و 205 واحد تسهیلات در بخش های مختلف آماده سازی زمین،ساخت به روش های صنعتی و غیر صنعتی ،بافت فرسوده و مسکن روستایی به مبلغ بیش از 930ر229 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  6  =