دفاتر پست بانک، ترددهای غیرضروری روستاییان را کم کرده است

عضو هیات مدیره پست بانک اظهار داشت: افزایش نقاط تماس این بانک در سطح کشور و ارائه خدمات نوین بانکی به صورت لحظه ای (Online) موجب کاهش ترددهای غیرضروری روستاییان به شهرها شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی نعمتی در اولین همایش دفاتر خدمات بانکی و ICT روستایی استان بوشهر تاکید کرد: کارگزاران دفاتر خدمات بانکی افرادی جوان، پرتلاش و با انگیزه هستند که موفقیت آنان در سطح کشور مثال زدنی است و باید از ظرفیت ها و پتانسیل دفاتر جهت ارائه خدمات بیشتر بهره لازم را ببریم.

وی افزود: هم اکنون 31 هزار سرپرست خانوار استان بوشهر یارانه ها خود را از طریق پست بانک به ویژه دفاتر خدمات بانکی دریافت می کنند و این از مزایای پست بانک نسبت به سایر بانک ها است که با پوشش نقاط تماس موجب کاهش تردد روستاییان به شهرها می شود.

نعمتی اظهار داشت: پست بانک به عنوان یک بانک دولتی علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکی، خدمات بیمه ای، نمایندگی فروش محصولات و خدمات ایرانگردی و جهانگردی را نیز از طریق دفاتر روستایی خود ارائه می کند که در جای خود بی نظیر است.

 لواسانی مجری طرح ICT شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: هم اکنون در کشور بیش از 10 هزار نقطه از سوی دفاتر ICT روستایی پوشش داده شده که هر دفتر با اعتباری حدود 200 میلیون ریال تجهیز شده است و انواع خدمات مخابراتی، پستی و پست بانکی را به روستاییان ارائه می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  7  =